Gandeste Pozitiv ... Fii Informat: Profetiile care se indeplinesc

Vizualizari

Etichete !

joi, 28 ianuarie 2016

Profetiile care se indeplinesc

profetii care se implinesc





„Adevaratul cuvant este un agent puternic. De cate ori intalnim unul dintre aceste cuvinte profund adevarate… ii resimtim efectul atat fizic cat si spiritual, cu o intensitate electrizanta.”  
 Mark Twain


Cuvintele pe care le folosim devin profetii care se indeplinesc singure.
Daca ti-am propus in articolul Despre dialogul interior sa vezi cum functioneaza gandurile si sentimentele tale, daca ai vazut in articolul Convingerile tale iti creeaza viata, ce anume sta in calea fericirii tale, astazi vreau sa reflectezi putin si la cuvintele pe care le rostesti.
Cuvintele au vibratie energetica pentru ca ele nu sunt altceva decat ganduri exprimate verbal sau altfel spus ganduri verbalizate, generate de sentimentele tale si au la baza convingerile tale cele mai profunde.
De aceea mare atentie la ceea ce spui, deoarece: orice cuvant are frecventa de vibratie si deci putere.
Cel care cunoaste puterea cuvantului rostit devine foarte atent la conversatia sa, pentru ca el stie ca acele cuvinte “nu se intorc fara rod”.
Si nu uita: prin cuvantul rostit fiecare persoana isi creeaza propriile reguli.
Sa nu-mi spui ca nu cunosti persoane care isi spun:
  • Eu niciodata nu gasesc loc de parcare
  • Intotdeauna autobuzul pleaca cand eu am ajuns in statie
  • Nu ajung la timp
  • Eu nu sunt ordonat
  • Pe mine nimeni nu ma place la birou
  • Mie imi da seful cel mai mult de munca
  • Nu am bani suficienti niciodata
Cam ce crezi ca se poate experimenta folosind astfel de cuvinte? Ceva bun… nu, in niciun caz. De fiecare data si din ce in ce mai convingator ceea ce se verbalizeaza.
Si in sens contrar, sunt sigura ca stii si persoane care intotdeauna se exprima in genul:
  • Sunt mereu omul potrivit la locul potrivit
  • Eu gasesc loc de parcare de fiecare data, chiar daca parcarea este plina
  • Pe mine ma iubesc si ma plac toti colegii la serviciu
  • Am bani pentru tot ce imi doresc
  • Sunt ordonat si organizat  … si pot continua.
Oare nu sunt ei cei despre care ne intrebam: cum face acest om de obtine tot ce vrea?
Sigur, ei sunt. Si ii admir din suflet, ca si tine de altfel.
Un alt exemplu este cel legat de verbalizarea bolilor.
Foarte multe persoane folosesc inconstient, spun eu, expresii de genul: boala mea, cancerul meu, diabetul meu, alergia mea, etc. Crezi ca este corect? Nu, bineanteles ca nu, pentru ca astfel exprimata in cuvinte o suferinta, ei se identifica cu boala. Acest mod de identificare cu boala nu face altceva decat sa o pastreze in corp. De ce nu, daca este a lui!?!
Despre boala de care suferi, intotdeauna se vorbeste la persoana a treia, fara sa te identifici cu ea, fara sa iti asumi manifestarea bolii respective. In acest mod o inviti sa plece si nu sa se ataseze de tine.
Nu de putine ori ai auzit exprimari de genul:
  • Imi place de mor care tradus insemana ca pana la urma ce iti place te va omora…
  • Ma distruge acest copil… acest copil te va distruge in final
  • Omul asta ma oboseste teribil…sa fii sigur ca vei fii obosit langa acel om
  • Acest lucru ma omoara…
  • Aproape ca m-a ucis…
  • Ma infurie aceasta situatie…
  • Imi doresc cu disperarea acest lucru…
  • Mor daca nu fac asta…
  • Ce prost sunt…(in gluma, de cele mai multe ori)
  • Sunt nebun dupa locul ala…
Si lista e lunga, din pacate. Si este „fascinant”, cum uneori, unor lucruri frumoase si placute putem asocia cuvinte de vibratie joasa si cu un inteles opus… in gluma.
Este foarte important de stiut ca toate fortele invizibile lucreaza in permanenta pentru tine, si tu esti cel care isi “trage sforile”, indiferent daca stii sau nu.
Stapanind puterea de vibratie a cuvintului, tu incepi sa atragi orice vibreaza.
Asa se explica de ce cel care vorbeste in continuu despre pierdere atrage pierdera, cel care vorbeste despre boli, atrage boli, cel care vorbeste despre lipsa atrage lipsa…
Insa cel care vorbeste de frumusete, prosperitate, sanatate, despre lucrurile care-i plac, in mod sigur pe acestea le atrage.
Cand o prietena imi da telefon si-mi spune: “hai sa ne intalnim sa mai barfim si noi putin”, ii spun bland: „prefer sa ne intalnim si sa discutam despre ce ne place.” 
“Sa barfesc” pentru mine inseamna sa atrag si mai multa barfa in jurul meu.
In acelasi mod iti sugerez si tie sa alegi sa te exprimi altfel, ca de exemplu:
  • Imi doresc foarte mult
  • Imi place foarte mult
  • Ador sa fac acest lucru
  • Ma implineste acest copil
  • Vreau sa fac asta
  • Interesant, invat mereu cate ceva
Si mare atentie ce adaugi dupa “ eu sunt…” este o expresie foarte puternica. Nici macar in gluma sa nu spui ceva rau despre tine. Si ca alternative la expresia: “ce prost sunt” foloseste “de obicei sunt mai destept”.
Evita sa folosesti “ nu inteleg” si “nu stiu”. Prima te aduce intr-o stare de confuzie care se va extinde si amandoua creeaza blocaje. Folosind des “nu stiu” vei ajunge chiar sa nu mai stii nimic…
Ce alte expresii si cuvinte ar fi bine sa inlocuiesti in vocabularul tau?
Sa folosesti in loc de DAR, SIpentru ca tot ce este afirmat in fata lui DAR, este anulat, negat, nu este adevarat.
INCERC, acest cuvant format din prepozitia IN si cuvantul CERC, are o semnificatie clara: tu esti tot timpul in cerc… adica nicidata nu gasesti iesirea. Acest cuvant ar fi bine sa dispara din vocabularul tau si sa-i ia locul un verb care sa transmita actiune : fac, ajung, merg,etc.
TREBUIE e bine sa fie inlocuit cu ALEG, ESTE IMPORTANT. De ce trebuie? Ma obliga cineva? Trebuie este perceput ca o constrangere si nu stiu pe cineva care sa reactioneze frumos, relaxat si productiv, fizic si mental cand TREBUIE.
Cat dspre ALEG… deja parca simt alta vibratie…
SPER, are cam aceeasi semnificatie cu INCERC. Folosind destul de des acest cuvant te obisnuiesti sa plasezi responsabiliatatea altcuiva si nu tie. Foloseste SUNT CONVINS CA si vei vedea diferenta.
Si nu uita: “Cuvintele pe care le atasam experientei noastre devin experienta in sine.” Tony Robbins
Alege sa folosesti cuvintele in trei scopuri: vindecare, binecuvantare si prosperitate pentru ca:
“Ceea ce omul spune despre altii, se va spune despre el si ceea ce ii doreste  altuia, el isi doreste lui insusi.” Florence Scovel
                                                            
Multumesc, Lavinia.

P.S.  Imi doresc ca acest articol sa te ajute sa constintizezi ce cuvinte folosesti. Imi doresc sa alegi, zi de zi cuvinte de vibratie inalta. Si daca ti-a placut articolul distribuie-l si prietenilor tai. 


Sursa:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii se accepta fara jigniri, fara atac la persoana, combateti (sau sustineti) ideea in sine, cu argumente pertinente intr-un mod constructiv, sa lasam ideile sa se bata intre ele in baza unor argumente solide ce corespund realitatii nu fictiunii, sau unor dogme primitive si perimate.
Multumesc pentru intelegere.