Gandeste Pozitiv ... Fii Informat: Iubirea Necondiționată a propriului Sine – Prima Chakră

Vizualizari

Etichete !

marți, 12 ianuarie 2016

Iubirea Necondiționată a propriului Sine – Prima Chakră


Chakra Rădăcină

De Suzanne Lie

 Aici aveți meditația în limba engleză. 

Materialul din postarea în limba engleză poate fi găsit tradus aici. El a fost tradus deja și nu am găsit necesară re-postarea lui.

Iar aici aveți textul meditației tradus în limba română.

Eu mă iubesc pe mine însămi necondiționat,
Eu mă iubesc pe mine însămi necondiționat,
Necondiționat, mă iubesc pe mine însămi.

Încep acest proces de iubire necondiționată a mea însămi cu prima mea chakră și îmi focalizez câmpul de  energie la baza coloanei mele vertebrale. Simt cum energia Kundalini ”aplaudă” atât de fericită să știe că eu sunt pregătită să-mi încep transmutarea în adevăratul meu Sine Corp de Lumină. De asemenea, îmi aud și copilul interior și toate experiențele pe care le-am avut. Astfel, fac o respirație lungă și profundă și inspir iubirea necondiționată pentru mine însămi și expir și trimit acea iubire necondiționată către copilul meu interior, către orice traume, experiențe sau momente fericite pe care el sau ea a avut probleme în a le retrăi în acest moment.

În timp ce mă iubesc necondiționat pe mine însămi, din chakra mea rădăcină, în jos, de-a lungul picioarelor și prin tălpi, trimit acea energie în miezul lui Gaia. Împământez iubirea necondiționată ce o am pentru mine însămi în corpul lui Gaia. Astfel, acum sunt una cu corpul lui Gaia. Rădăcinile mele din forma mea fizică merg până la miezul lui Gaia. În timp ce simt miezul lui Gaia, descopăr acel miez al meu care începe cu nașterea mea și urmez acel miez în susul miezului lui Gaia, până în corpul meu fizic și mă găsesc pe mine, acel eu pe care poate l-am pierdut. Iubesc acel eu, iubesc acel eu ce știu că sunt și mă iert necondiționat pe mine însămi pentru că am pierdut legătura cu acel eu, și accept necondiționat că eu am pus asta în planul nașterii mele pentru că am avut nevoie să mă pierd pe mine însămi în scopul de a-mi găsi mai profund Sinele meu Miez, acela care am fost în nenumărate încarnări, acela care sunt în forma mea trei dimensională, forma mea patru dimensională, forma mea cinci dimensională și așa mai departe. Simt ființa acestui Sine al meu Miez în mine însămi și iubesc necondiționat ființa Sinelui meu Miez și, destul de uimitor, îl pot simți pe Sinele meu Miez interior iubindu-mă la rândul lui necondiționat pe mine. Ce moment fericit!

Când circul iubirea mea necondiționată, a mea însămi pentru mine însămi, iar sinele meu îmi trimite acea iubire necondiționată înapoi ușor amplificată și apoi eu trimit din nou iubirea mea necondiționată spre sinele meu care iubește necondiționat ușor amplificată, ea continuă să tot crească. Îmi simt rădăcinile, îmi amintesc alte încarnări pe Gaia și pe alte realități planetare, alte dimensiuni și pe diferite nave stelare. Eu sunt acea ființă în toate acele realități și în toate acele realități eu sunt Eu. Mă iubesc pe mine, eu-l care Eu sunt în miezul meu.

Sunt conștientă că în fiecare zi, eu împărtășesc acel Eu cu toate realitățile cu fiecare expirație pe care o fac. Eu sunt una cu Gaia, Eu sunt una cu atmosfera, Eu sunt una cu întreaga viață. Binecuvântări mie, Eu mă iubesc pe mine necondiționat și, pe măsură ce simt acea iubire necondiționată foarte bine în ființa mea, știu că trebuie să o împărtășesc și voi începe să-mi împărtășesc iubirea necondiționată cu Gaia și plantez această iubire necondiționată ce este vie în interiorul meu, în miezul lui Gaia pentru a se întrepătrunde cu toate celelalte ființe minunate care se iubesc necondiționat pe ele însele și trimit acea iubire necondiționată în miezul lui Gaia și în miezul lui Gaia noi suntem una, suntem o singură lumină de iubire necondiționată. Binecuvântări nouă și întregii vieți. 

Postez câteva imagini care poate vă sunt de ajutor în procesul acestor meditații.



Traducere Monica Poka
Traducere meditație Nora Trifan și Monica Poka
Sursa:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii se accepta fara jigniri, fara atac la persoana, combateti (sau sustineti) ideea in sine, cu argumente pertinente intr-un mod constructiv, sa lasam ideile sa se bata intre ele in baza unor argumente solide ce corespund realitatii nu fictiunii, sau unor dogme primitive si perimate.
Multumesc pentru intelegere.