Gandeste Pozitiv ... Fii Informat: Cum sa atragi banii in viata ta

Vizualizari

Etichete !

miercuri, 6 ianuarie 2016

Cum sa atragi banii in viata ta

banii in viata ta

„Banii, acest aspect atat de prozaic al vietii, despre care nimeni nu vorbeste in saloane fara sa-si ceara scuze, sunt in realitate la fel de frumosi ca si trandafirii, prin legile si efectele care ii guverneaza!”
    Ralph Waldo Emerson


Banii sunt energie la fel ca absolut orice in acest Univers. Ei sunt o energie extrem de sensibila si daca avem “mici dificultati” cu banii inseamna ca nu am inteles cum sa folosim aceasta energie in folosul nostru si nu impotriva noastra.
Oare am inteles sa le acordam banilor importanta cuvenita? Te las pe tine sa raspunzi…
Banii au legatura cu orice: placere, respect de sine, siguranta, sanatate, mediu de viata, prieteni, societate, etc. pentru ca ei sunt o forta care ne modeleaza viata. Tu esti singurul care poate spune ce anume reprezinta cu adevarat banii pentru tine.
Putem afirma ca suntem sanatosi din punct de vedere financiar de fiecare data cand banii circula liber prin viata noastra.
Nu de putine ori, fiecare dintre noi am blocat acest flux de energie din cauza lipsei de luciditate care a avut drept cauza un control defectuos al propriilor noastre impulsuri de la momentul respectiv. Si cum nimic nu ramane fara rezultat, fiecare am simtit consecintele intr-un mod personal.
Oare stim sa folosim banii cu discernamant?
Oare stim sa primim energia banilor cu multumire si recunostinta si nu ca pe o nevoie?
Nevoia atrage mai multa nevoie si are la baza lipsa. Cand afirmi in mod constant: “am nevoie de bani pentru ca nu am asta… si asta…” gandul de baza este lipsa. Sentimentul pe care il simti este cel de lipsa… nu ai ce-ti trebuie. Cand ceri bani din lipsa, nu faci altceva decat sa accentuezi si mai mult lipsa, iar in spatele acestui gand/sentiment se afla o convingere: “eu nu am ce-mi trebuie pentru ca nu am bani”. Te agati atunci cu disperare de nevoia de bani. Procedand astfel nu faci altceva decat sa-ti consumi energia degeaba: nu vei atrage nici bani si te vei simti epuizat.
Cand vom alege sa cumparam mai putin si de calitate foarte buna, vom avea mai multi bani si implicit sanatate.
Cand vom alege sa nu mai cheltuim pe lucruri care nu ne sunt cu adevarat necesare si pe placeri de scurta durata, vom avea tot ce ne trebuie si ne vom simti in siguranta. Eu ma refer la obiceiul de a te recompensa zilnic, cheltuind pentru lucruri inutile sau satisfacerea unor pofte mici, folosind ca scuza expresia: “macar atat imi permit”, pentru ca doar cu atat vei ramane.
Asta nu inseamna ca nu avem nevoie de recompense, ba din contra. Iti recomand ca dupa fiecare realizare importanta pentru tine sa-ti oferi o recompensa.
De fapt, vreau sa-ti reamintesc de cuvintele care sunt profetii. Daca nu ai citit articolul il gasesti aici si iti recomand sa-l citesti. Elimina din vocabularul tau expresia “atat imi permit” si inlocuieste-o cu ceva de genul: “imi permit cat vreau si cand vreau”, pentru ca, repetandu-ti “atat imi permit”, exact atat iti vei permite: tu singur nu-ti dai voie la mai mult. Acesta este mesajul pe care subconstientul tau il primeste.
Si nu uita, nu marile investitii rationale ne destabilizeaza financiar, ci toate placerile astea marunte, zi de zi, la care nu putem renunta, fie din slabiciune, fie din dorinta da a avea ce au altii.
Cum poti atrage energia banilor in viata ta?
In primul rand, respecta banii, adica cheltuieste-i cu discernamant!
Binecuvanteaza orice suma de bani pe care o primesti!
Multumeste-le banilor (repet, indiferent de suma) ca au venit la tine. Primeste-i cu bucurie si nu cu expresii de genul:
  • atat de putin?
  • din nou am luat mai putin?
  • sunt prea putini, nu imi ajung…
  • nu primesc niciodata cat merit…
Fa economii pentru ce-ti place si vrei sa ai, si nu pentru ce nu vrei sa ai (cunosti si tu persoane care economisesc banii pentru boala, desi ei sunt sanatosi, “ca sa fie acolo”). Atentia acordata banilor este foarte importanta.
In fiecare zi de luni, pune intr-un plic 10 lei, 20 lei sau cat iti ofera tie multumire, fara sa para un sacrificiu si nu te atinge de ei. Lasa astfel energia banilor sa se “aseze”. Cand s-a strans o suma pe care tu o consideri suficienta, fa-ti o placere si apoi reia procesul. Iti obisnuiesti astfel subconstientul “sa puna ceva deoparte pentru o satisfactie viitoare” si vei transmite banilor sentimentul ca o parte din ei au nevoie sa se “odihneasca” pentru un timp in casa ta.
Achita facturile linistit, fara sa te plangi, spunandu-ti ca sunt “ o corvoada” sau, plin de ironie, “am inteles, iar trebuie sa cotizez”. Este normal sa platim pentru ceea ce folosim.
Nu cheltui mai mult decat castigi si aici ma refer la celebrele carti de credit, pe care ar fi bine sa le folosesti doar in caz de urgenta; folosite in mod curent, ele sunt de fapt o pierdere.
Nu cheltui banii cu frica. Daca esti decis sa cumperi ceva, fii responsabil, foloseste-ti discernamantul si fa-o din suflet.
Daca treci printr-o perioada mai “ stramtorata”, nu te gandi “cum era odata cand aveai”. Nu te raporta la trecut cand te gandesti la banii tai, nici daca ai avut, nici daca n-ai avut. Trecutul este trecut si are locul lui. Cand te gandesti la banii tai, ai nevoie de energie pozitiva si sa fii prezent in aici si acum, si asta o obtii din claritate, focusare, siguranta, bucurie si recunostinta.
Cand te gandesti la mici economii, nu te gandi la cum sa cheltui mai mult, ci la cum sa muncesti mai putin.
Obisnuieste-te sa stii intotdeauna cu exactitate cati bani ai si cati poti cheltui. Noteaza intr-un caiet cheltuielile. Fa un ritual din asta. Vei simti ca detii controlul si vei vedea sigur solutii pentru imbunatatirea situatiei financiare.
Cu exceptia achizitiilor importante (o casa, un apartament), evita pe cat posibil sa faci imprumuturi. Ele nu fac altceva decat sa-ti accentueze sentimentul de neputinta si sa-ti activeze frica.
banii in viata
Si ca bonus, doua sfaturi care pe mine m-au ajutat foarte mult si pe care le urmez de mult timp:
In ziua in care iti incasezi salariul, banii din vanzarea unor produse, servicii oferite, un cadou banesc de la cineva, nu cheltui din aceasta suma. Las-o 24 de ore “sa se aseze”. Energia banilor are nevoie de timp sa se impregneze cu energia ta. Daca cheltui din ei este ca si cum ai transmite energiei banilor sa se intoarca la sursa… pentru ca tu nu o primesti. Multumeste si binecuvanteaza suma respectiva tinand banii in palma, apoi lasa-i “sa se odihnesca” intr-un loc retras.
In portofel, pune undeva o bancnota de 100 lei sau 200 lei. Nu te atinge de ea. Si obligatoriu numarul sa aiba doua zerouri: este simbolul infinitului. Las-o acolo pentru situatii de urgenta majora. In acest fel, chiar si cand portofelul tau este gol, gandul ca acesti bani sunt acolo undeva iti va da siguranta si sentimentul lipsei te va parasi.
Am experimentat cu mine aceste sfaturi si am vazut cat de putenice sunt pentru subconstient. Am avut si eu perioade in care in ziua cand imi incasam salariul, imi plateam ratele la banca, faceam cumparaturi, plateam facturi, etc. Nu pot sa afirm ca banii nu veneau la mine, insa nu-mi explicam de ce nu se strang. Am cautat raspunsuri ceva timp si cand am inceput sa aplic aceste sfaturi pe care ti le-am impartasit si tie. M-am organizat in asa fel incat tot ce aveam de plata sa fie programat dupa ziua in care incasam banii. Situatia s-a schimbat repede si radical.
Sunt sigura ca si tu cunosti persoane care castiga multi bani, care “se evapora” rapid. Poate chiar si tu esti in aceasta situatie. In timp ce altii, cu venituri mult mai mici au tot timpul “ceva pus de-o parte”.

Diferenta o face modul in care fiecare trateaza si respecta banii!
Si nu uita: “un sentiment pozitiv fata de bani modifica calitatea relatiilor cu ei”, Barbel Mohr

Multumesc, Lavinia.

P.S Iti doresc sa gasesti in acest articol raspunsuri le intrebarile tale legate de bani si sa schimbi fluxul energiei banilor in directia ta. Astept sa-mi scrii parerea ta la adresa de e-mail lavie@calatoriasufletuluimeu.ro 
Daca ti-a placut articolul si il consideri folositor si altora, te rog distribuie-l. 


Sursa:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii se accepta fara jigniri, fara atac la persoana, combateti (sau sustineti) ideea in sine, cu argumente pertinente intr-un mod constructiv, sa lasam ideile sa se bata intre ele in baza unor argumente solide ce corespund realitatii nu fictiunii, sau unor dogme primitive si perimate.
Multumesc pentru intelegere.