Gandeste Pozitiv ... Fii Informat: Convingerile si abundenta financiara

Vizualizari

Etichete !

miercuri, 6 ianuarie 2016

Convingerile si abundenta financiara

convingerile si abundenta financiara

Cu totii ne dorim abundenta financiara. Cu totii vrem sa traim in prosperitate. Cu totii vrem sa ne bucuram de siguranta financiara. Insa oare cati dintre noi stim ce inseamna si cum se simte abundenta? Cati dintre noi stim cum sa o primim? Cati dintre noi stim cum se simte si ce inseamna sa ai bani?
Povestea clientei mele este un astfel de exemplu:
– Partea finaciara este un dezastru in viata mea. Oricat de mult as munci, nu reusesc sa-mi cresc veniturile. Abia supravietuiesc de la o luna la alta. Am obosit. Simt ca nu mai pot. Simt ca nu mai are rost sa fac nimic… Orice fac, obtin aceleasi rezultate si ma afund din zi in zi in si mai multe probleme… 
– Ce simti tu in legatura cu banii? o intreb. Ce crezi tu despre bani? Cum ii privesti? Cum ii gestionezi?
Cu frica, imi raspunde. Mi-e frica pentru ca stiu ca niciodata nu am avut suficienti. Niciodata nu am de ajuns. Toata viata mea am muncit din greu ca sa supravietuiesc si foarte rar mi-am permis ceva pentru mine. De obicei, cu sacrificii mari.
– Am inteles. Acum spune-mi te rog, ce obisnuiau parintii tai sa spuna despre bani?
Ochii acestei femei frumoase din fata mea incep sa se umezeasca. Cu tristete, imi raspunde:
Toata copilaria mea, parintii mei mi-au spus ca banii se castiga greu, ca trebuie sa muncesc mult si sa fac sacrificii. Imi spuneau sa ma multumesc cu ce am, sa nu-mi doresc mai mult, pentru ca banii multi aduc nefericire. “Noi suntem saraci”, am auzit cel mai des la noi in casa. Eu nu stiu ce inseamna sa am bani, n-am avut niciodata decat pentru un trai limitat la supravietuire. Mama imi spunea ca “oamenii bogati sunt rai si singuri.”
A continuat sa povesteasca dezamagita. Am simtit din tonul vocii ei cum se pedepsea singura. Acceptase tot ce i-au spus altii. Si totusi, daca era aici, in fata mea, am stiut ca in profunzimea fiintei sale isi dorea altceva. Insa cu programele pe care functiona la nivel subconstient, din energia joasa a autopedepsirii, cu un respect si incredere de sine scazute ii era greu sa vada lucrurile altfel, chiar daca isi dorea.
Cand am inceput sa identificam convingerile ei gresite despre bani a inceput sa planga si sa simta frisoane in tot corpul. Aproape ca si-a pierdut vocea. Nu intelegea ce se intampla cu ea. Pentru mine era evident ca procesul de eliberare se declansase. Constientizase profund tot ce verbalizase:
  • Trebuie sa muncesc din greu pentru a-mi castiga un trai decent;
  • Imi este frica de bani pentru ca oamenii bogati sunt rai si singuri;
  • Trebuie sa fac sacrificii pentru a-mi permite ce-mi doresc;
  • Nu-mi permit;
  • Parintii mei au fost saraci. M-as simti vinovata daca as avea bani;
  • Nu stiu ce inseamna sa ai bani.
Apoi, am intrebat-o:
– Cum ar fi viata ta daca ai avea bani? Cum te-ai simti?
– Nu stiu, mi-a raspuns. Si am simtit cum opune rezistenta.
– Gandeste-te putin, am continuat, si totusi, daca ai avea bani ce s-ar intampla in viata ta?
Mi-a raspuns:
– Toti cei din jurul meu m-ar invinovati si m-ar privi cu invidie. As ramane singura. M-as simti vinovata ca am.
Fundatia pe care stateau toate celelate convingeri ale clientei mele si din care se alimentau in mod constant avea la baza doua programe: teama de respingere si vinovatia pentru ca eu am.
A acceptat in mod constient si profund sa lucram. Am vindecat acel aspect numit copilul interior, unde erau rani profunde. Folosind minunatele tehnici din ThetaHealing, am inlocuit cu programe corecte toate acele convingeri care pur si simplu ii sabotau orice efort de a evolua. Am ajutat-o sa elibereze profund, de pe toate nivelele de convingere, autopedepsirea, vinovatia si teama de respingere. Am invatat-o cum se simte abundenta, cum se simte si ce inseamna sa ai bani si, nu in ultimul rand, ce inseamna banii.
A aplicat cu constiinciozitate sfaturile mele din articolul Cum sa atragi banii in viata ta. A folosit zilnic afirmatiile pe care i le-am dat, personalizate pentru situatia ei.
Si pentru ca si-a dorit din suflet sa se schimbe, rezultatele au fost pe masura: respect si incredere in sine crescute, siguranta financiara, respect fata de bani si frica de bani transformata intr-o mare rescunostinta fata de acestia. Starea de oboseala i-a disparut complet, iar locul acesteia a fost luat de entuziasmul si increderea in oportunitatile infinite pe care Dumnezeu le avea pentru ea.
TU ai trait vreodata aceste stari? Iti sunt cunoscute aceste programe?
Daca da, am o veste buna pentru tine. Si TU poti sa le schimbi. Si TU poti sa inlocuiesti aceste convingeri care blocheaza abundenta si siguranta financiara sa se manifeste in viata ta. Cum? Constientizandu-le, in primul rand. Retrage-te intr-un loc linistit si scrie pe o foaie de hartie raspunsurile la urmatoarele intrebari:
  • Ce spuneau parintii tai despre bani?
  • Cum au obtinut parintii tai banii?
  • Cum ii cheltuiau?
  • Ce simteau si ce spuneau ei cand aveau de platit ceva?
  • Ce-ti spuneau cand le cereai bani?
  • Ce gandesti tu despre oamenii bogati? Ce simti fata de ei?
  • Meriti sa te bucuri de abundenta si siguranta financiara?
  • Dai vina pe ceilalti, pe circumstantele din viata ta pentru lipsa banilor?
  • Ce inseamna pentru tine chibzuinta?
  • Ce inseamna pentru tine banii?
  • Ce simti in legatura cu banii tai?
In aceste raspunsuri vei gasi convingerile pe care ti le-ai format in legatura cu banii. Reactiile tale emotionale vis-a-vis de bani sunt decisive in ceea ce priveste banii pe care ii primesti, pe care ii oferi sau pe care ii pastrezi.
Convingerile limitative legate de bani iti blocheaza fluxul abundentei si este necesar sa le schimbi daca nu traiesti asa cum iti doresti. Inlocuieste-le cu convingeri pozitive, datatoare de putere si incredere, foloseste afirmatiile si practica zilnic recunostinta.
Si nu uita: indiferent ce ti-au spus altii despre bani si despre tine, TU contezi, TU esti pretios, TU meriti, TU poti. Ai fost creeat cu iubire, inteligenta si intelepciune. Dumnezeu are oportunitati infinite pentru tine si ceea ce ai de facut este sa crezi in ele, sa te deschizi si sa valorifici aceste oportunitati.
Fa un prim pas in aceasta directie:
Permite-ti sa fii bogat.
Permite-ti sa te bucuri de siguranta materiala.
Permite-ti sa traiesti asa cum iti doresti.
In continuare, iti recomand o rugaciune pe care o folosesc adesea in sedintele de terapie si care produce rezultate minunate. Citeste-o zilnic, oricand doresti, cu bucurie si incredere, apoi detaseaza-te, fiind convins ca primesti ceea ce ai cerut:
Atoatecreatorule, Creator a Tot Ceea ce Exista,
stiu ca esti izvorul tuturor lucrurilor mele bune si mi le trimiti pe cai doar de Tine stiute. Te rog, ajuta-ma sa eliberez teama care ma impiedica sa primesc darurile tale minunate. Te rog, ajuta-ma sa simt emotia bucuriei, recunostintei, sigurantei financiare si sa stiu ca sunt copilul Tau mult iubit caruia Ii trimiti binecuvantari in fiecare zi. Sunt acum deschis calauzirii Divine care ma conduce catre situatii, oameni si oportunitati care sunt o parte din planul Tau Divin pentru linistea mea financiara. Simt, acum, ca eu si toti cei din familia mea suntem asigurati pe deplin din punct de vedere financiar. Inima mea este plina de recunostinta si de bucurie fata de Universul imbelsugat pe care L-ai creeat.
Multumesc. Amin.

Multumesc, Lavinia.

P.S. Scrie-mi, te rog, ce convingeri limitative ai descoperit la tine, dupa ce ai citit articolul meu. Ajuta-i pe cei din jurul tau care sunt nemultumiti de situatia lor financiara din prezent, distrubuindu-le acest articol.


Sursa:

3 comentarii:

  1. Ma regasesc total in articolul de mai sus... ! Chiar mi-as dori sa scap de blocajele astea... :( Nu prea vad cum...

    RăspundețiȘtergere
  2. Voi scăpa de aceste blocaje dacă voi avea un cabinet de dus fraierii de nas, dacă voi găsi două cărţi din care să le citesc,dacă îmi voi promova abureala pe diverse spoturi publicitare şi nu în ultimul rînd dacă-mi vor încăpea pe mînă clienţi ca în exemplul de mai sus. Banii nu sînt decît nişte bilete dreptunghiulare din plastic,sau sume în cont,sînt obiecte cărora în mod nejustificat li se dă o prea mare importanţă şi să fi ignorant cu privire la aceste obiecte,să jinduieşti invidiind pe cei care-i deţin înseamnă a te sabota pe tine conştient că-ţi faci singur rău. Nu vreau să jignesc pe distinsa persoană care a scris acest articol şi altele şi sînt convins că buna dumneaei intenţie este afişată fără substrat,dar cînd a folosit în enunţ cuvîntul "clientă" deja a spus tot.Cum poţi să empatizezi cu săracul cînd ,dacă cel puţin 10 astfel de clienţi îţi calcă pragul cabinetului,pe zi ,SĂ NU-I MULŢUMEŞTI DOMNULUI PENTRU SUCCESUL TĂU ÎN AFACERI ŞI PROSTIT SĂRACII.DA-ŢI-LE INSTRUMENTELE CONCRETE NU DESCÎNTECE !

    RăspundețiȘtergere
  3. Banul este doar un mijloc de intermediere, o unealta, in drumul spre prosperitate, important este sa dobandesti tot ce ai nevoie, folosind acest intermediar numit unitate monetara (finaciara, numiti-o cum vreti voi, dar este doar o unealta), finalul este obtinerea obiectelor si actiunilor pe care ni le dorim.

    RăspundețiȘtergere

Comentarii se accepta fara jigniri, fara atac la persoana, combateti (sau sustineti) ideea in sine, cu argumente pertinente intr-un mod constructiv, sa lasam ideile sa se bata intre ele in baza unor argumente solide ce corespund realitatii nu fictiunii, sau unor dogme primitive si perimate.
Multumesc pentru intelegere.