Sursa:
http://burebista2012.blogspot.ro/2014/05/un-fost-pilot-cia-depune-marturie-ca.html
Subiectul asa-zisului atac terorist din 11/9 poate
este consumat in prezent, dar in timp se dovedeste ca subiect de actualitate,
datorita informatiilor care ies la suprafata. Daca dupa consumarea faptelor, in
prima luna varianta oficiala parea verosimila, odata cu trecerea timpului si
marturii a sute de oameni, precum si analizarea atat de catre specialisti cat
si de oameni care doreau sa afle adevarul despre acest eveniment, iese in
evidenta faptul ca a fost o operatiune ,,steag fals” orchestrata de catre elita
occidentala (SUA, Israel si Arabia Saudita ) cu actorii pe care ai stim cu
totii, in scopul declansarii ,,razboiului impotriva terorismului”, in plan
extern, iar in plan intern interzicerea si reducerea grava a unor drepturi si
libertati individuale esentiale prin semnarea de catre nazistul Bush Jr. a
,,Patriot Act” care incalca grav Constitutia SUA. Scopul general al
administratiei Bush Jr. a fost intronarea unei dictaturi fasciste in SUA.
Mijloacele folosite parca sunt copie la indigo cu cele folosite de catre Hitler
in anii’30 pentru a prelua puterea in Germania, priviti :
In prezent se ajunge la concluzia ca mijloacele prin
care au dus la indeplinire prabusirea si dezintegrarea WTC nu sunt dintre cele
clasice cum s-ar crede la prima vedere. Ultima concluzie si cea mai socanta
este ca nu s-au folosit nici macar vestitele avioane care au intrat premeditat
in cele doua turnuri pilotate de catre niste piloti neexperimentati arabi. Au
fost folosite arme si tehnologie ce multi dintre noi nici nu ne imaginam ca ar
exista.
In cele ce urmeaza va redau o marturie de exceptie a unui fost pilot
CIA.
Un fost angajat CIA și pilot civil a jurat intr-o
declarație pe propria răspundere, că niciun avion nu a lovit Turnurile Gemene,
ca ar fi fost fizic imposibil.
John Lear, fiul inventatorului Learjet - Bill Lear,
a dovedit din experienta sa, ca ar fi fost imposibil fizic ca un Boeing-767,
cum ar fi zborurile- AA11 și UA175 sa fi lovit Turnurile Gemene de la 9/11, în special
atunci când au fost pilotate de catre piloți neexperimentați.
El spunea :
"Nici un Boeing- 767 nu a lovit Turnurile
Gemene cum în mod fraudulos au susținut guvernul, mass-media, NIST și
contractorii săi, a sustinut în declarația pe propria răspundere.”
"Astfel
de accidente nu au avut loc, deoarece acestea sunt fizic imposibil, cum este
descris, din următoarele motive: în cazul UAL 175 care a intrat în turnul de
sud, un adevărat Boeing- 767 ar fi început" telescopic "sa se
dezintegreze atunci când botul a lovit coloanele de oțel de 14 inch care sunt
de 39 de inch ( aprox. 99 cm in diametru ) pe centru.”
"Coada
verticala și orizontala s-ar fi separat instantaneu de aeronava, cand ar fi
lovit coloanele de oțel și ar fi căzut la pământ.”
"Motoarele
la impactul cu coloanele de oțel si-ar fi menținut forma lor generală și, fie
ar fi căzut la pământ fie ar fi fost recuperate din resturile clădirilor
prăbușite.”
“Niciun Boeing
767 nu ar fi putut atinge o viteză de 540 m/h( aprox.870 Km/h), la 1000 de
metri deasupra nivelului mării datorita "vitezei duble parazite".
,,Suprafața
fantei motorului nu este conceputa pentru a accepta volumul de aer dens de la
acea altitudine și viteză.”- ( Specific ca la altitudinea de 8000-12000 de
metri, la care evolueaza aeronavele actuale, aerul este rarefiat, foarte putin
dens, care opune o rezistenta minima asupra aeronavei, iar temperatura aerului
este de cca. -50 de grade Celsius, n.a.).
,,Bucata de
fuzelaj extern presupusa ca conține 3 sau 4 decupaje - fereastră este
incompatibilă cu un avion care a lovit o coloana din oțel de 14 inch
(aprox.35,5 cm), la peste 500 mph. Ar fi fost mototolită.”
,,Nici o parte
semnificativă a Boeingului 767 sau motorul nu ar fi pătruns în coloanele de
oțel de 14 inch dincolo de miezul masiv al turnului fără ca o parte din ele sa
nu se identifice la sol.”
,,Resturile
colapsului ar fi conținut secțiuni masive ale Boeingului 767, inclusiv 3
miezuri de motoare cu o greutate de aproximativ 9000 pounds (aprox.4 tone
,n.a.) bucata, care nu ar fi fost ascunse. Cu toate acestea, nu există nicio
dovadă din oricare dintre aceste componente structurale masive la WTC. O astfel
de dispariție completă a Boeingului 767 este imposibila.”
Declarația pe proprie răspundere, din data de 28
ianuarie 2014 face parte dintr-un proces deschis de către Morgan Reynolds, în
Statele Unite District Court, Districtul de Sud, New York.
În martie 2007, Reynolds, un fost economist-sef sub
administrația George W. Bush a depus o Cerere de Corectare cu Institutul
National de Stiinta si Tehnologie din SUA invocând convingerea că avioane comerciale
reale (Boeing) nu au lovit turnurile WTC.
Deși Miscarea Adevarul despre 9/11 a
respins inițial teoria " nu au
existat avioane", ca prea bizara, după o analiză științifică și
rațională, aceasta a devenit o explicație larg acceptată datorita probelor
colectate.
Spre deosebire de orice altă formă de declarații, o
declarație pe propria răspundere devine adevăr în drept, în cazul în care aceasta
nu este răsturnată. În acest caz guvernul american va fi obligat să admită că
varianta oficiala data de Comisia 9/11 este greșită.
Căpitan în rezervă, fostul pilot CIA in varsta de 65
de ani - care are peste 19.000 de ore de zbor - a atras de asemenea atenția
asupra lipsei de experiență a piloților care ar fi zburat cu aeronavele:
,,Presupusa
coborâre controlata în New York pe o linie relativ dreaptă in curs de un pilot
novice, este puțin probabil din cauza dificultății extreme de a controla
poziția, rata de coborâre și vitezei de coborâre în parametrii de zbor
"controlat".”
"Este
nevoie de un pilot de înaltă calificare pentru a interpreta" EFIS "(
displayurile electronice de zbor ), cu care nici unul dintre piloții hijacker nu
ar fi fost familiarizati chiar daca au beneficiat de instruire, și de a folosi
controalele sale, inclusiv eleroane, cârma, lifturi, spoilere și drosseli de
efect ca să mențină controlul si coborârea.”
Lear, în conformitate cu declarația sub jurământ, a zburat
cu peste 100 de tipuri diferite de avioane în timpul celor 40 de ani de zbor și
deține mai multe certificate de aviator FAA decât orice alt pilot FAA
certificat. El a zburat in misiuni secrete pentru CIA din Asia de Sud-Est,
Europa de Est, Orientul Mijlociu și Africa între 1967 și 1983, apoi a petrecut
17 ani de lucru pentru mai multe companii aeriene de pasageri și de marfă ca
căpitan și instructor de zbor.
El este un membru al http://pilotsfor911truth.org/
care a arătat în mod constant că era
imposibil pentru ca acele avioane sa fi lovit Turnurile Gemene în modul în care
Comisia 9/11 a sugerat.
Comisia nu a luat probe de la experți sau piloți
atunci când a efectuat investigațiile privind atacurile in 2002-2004.
Ideea care se avanseaza acum este ca s-a folosit
tehnologie holografica pentru a induce imaginea avioanelor care s-au si vazut
la TV cum au intrat cu viteza in cele doua turnuri, iar turnurile au fost
lovite cu o arma ( electromagnetica, scalara, cu impuls sau de alt gen necunoscuta
noua ), pentru a realiza efectul.
Priviti urmatorul videoclip si fiti foarte atenti la
minutul 16.25 – se vede o silueta a unui obiect zburator care evolueaza pe
langa turnuri chiar in momentul impactului. In afara de aceasta, la momentul
impactului, chiar inainte ca silueta avionului ( hologramei) sa loveasca turnul
se vede un flash de lumina. Acesta patrunde apoi complet in turnul din otel
fara sa se dezintegreze nimic din asa-zisul avion, ca si cum ar intra in branza….este
contrar oricaror legi ale fizicii clasice…
Video aici : https://www.youtube.com/watch?v=CUoqwUVOxHE
In videoclipul urmator priviti la minutul 5
si 11 , dupa ce primul turn este in flacari, apare clar in deplasare spre cel
de-al doilea o sfera , poate fi un OZN sau o arma secreta, nimeni nu stie inca
dar efectul a fost constatat…
Dupa aceasta scurta si nespecialista analiza se
poate trage o concluzie. In desfasurarea evenimentului de care am amintit s-au
folosit tehnologii care noi oamenii de rand nu avem habar si nici nu le
concepem. Acestea sunt detinute de catre cabala pentru a-si duce la indeplinire
planurile malefice de sclavizare a omenirii.
In alta ordine de idei, teama si panica teribila
provocata de acel eveniment pe plan mondial a fost majora. Asta s-a si urmarit.
In plan subtil, energetic, scaderea frecventei de vibratie a constiintei
planetare si se pare deschiderea unui portal energetic negativ pentru
influentele reptiliene sau ale altor civilizatii ET negative ( archoni..) cu
care cabala conlucreaza in acest plan.
De ce nu au intervenit civilizatiile ET benefice
pentru anihilarea acestui eveniment? Omenirea avea nevoie de acesta, pentru a
se TREZI . Efectul, in timp asupra oamenilor a fost exact invers fata de ce
preconizase cabala. De la acel moment omenirea se trezeste in masa si acest
fapt este incontestabil.
Mai avem putin ca sa punem capat tuturor planurilor
cabalei si sa incepem sa construim o lume dreapta, pozitiva si benefica pentru
tot ce exista pe aceasta planeta.
Sursa:
http://burebista2012.blogspot.ro/2014/05/un-fost-pilot-cia-depune-marturie-ca.html
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentarii se accepta fara jigniri, fara atac la persoana, combateti (sau sustineti) ideea in sine, cu argumente pertinente intr-un mod constructiv, sa lasam ideile sa se bata intre ele in baza unor argumente solide ce corespund realitatii nu fictiunii, sau unor dogme primitive si perimate.
Multumesc pentru intelegere.