Gandeste Pozitiv ... Fii Informat: Il Divo & Celine Dion - I Believe in You (subtitrat romana)

Vizualizari

Etichete !

luni, 5 mai 2014

Il Divo & Celine Dion - I Believe in You (subtitrat romana)




Il Divo & Celine Dion - I Believe in You 


Solitar este drumul pe care l-ai ales
Un drum obositor, fara de intoarcere
Intr-o zi iti vei regasi lumina
Nu poti sti, Nu renunta, Fii tare

Urmeaza-ti inima,
Lasa-ti iubirea sa te conduca prin intuneric
Inapoi la un loc ce l-ai stiut o data
Eu cred, Eu cred, Eu cred in tine
Urmeaza-ti visele,
Fii tu insuti un inger al bunavointei
Nu este nimic ce nu poti face
Eu cred, Eu cred, Eu cred in tine

Complet singur
Vei merge singur pe drumul tau
Deschideti inima catre univers
Continuati cercetarea
Fara sa privesti in urma
Nu astepta ... Acea zi sa vina ...
Urmeaza-ti steaua ta
Mergi acolo unde te conduc visele tale
Intr-o zi totul va fi real
Daca crezi, Daca crezi, Daca crezi in tine
Urmeaza-ti Lumina
Nu stinge flacara pe care o porti
Si in inima ta aminteste-ti
Ca Eu cred, Eu cred, Eu cred in tine
Intr-o zi te voi gasi
Intr-o zi si tu ma vei gasi
Si cand te voi imbratisa
Voi sti ca este adevarat

Urmeaza-ti inima,
Lasa-ti iubirea sa te conduca prin intuneric
Inapoi la un loc ce l-ai stiut o data
Eu cred, Eu cred, Eu cred in tine
Urmeaza-ti visele,
Fii tu insuti un inger al bunavointei
Nu este nimic ce nu poti face
Eu cred, Eu cred, Eu cred in tine
Eu cred, Eu cred, Eu cred in tine
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii se accepta fara jigniri, fara atac la persoana, combateti (sau sustineti) ideea in sine, cu argumente pertinente intr-un mod constructiv, sa lasam ideile sa se bata intre ele in baza unor argumente solide ce corespund realitatii nu fictiunii, sau unor dogme primitive si perimate.
Multumesc pentru intelegere.