Gandeste Pozitiv ... Fii Informat: Crezul optimistului

Vizualizari

Etichete !

duminică, 25 mai 2014

Crezul optimistului

 

Promit…

  • Sa fiu atat de puternic(a) incat nimic sa nu imi tulbure linistea sufleteasca.
  • Sa vorbesc despre sanatate, fericire si prosperitate fiecarei persoane pe care o intalnesc.
  • Sa imi fac toti prietenii sa simta ca exista ceva valoros in fiecare dintre ei.
  • Sa vad partea buna a lucrurilor si sa-mi transform optimismul in realitate.
  • Sa ma gandesc doar la ce e mai bun, sa muncesc pentru ce e mai bun si sa ma astept doar ce e mai bun.
  • Sa fiu la fel de entuziast(a) pentru succesul altora precum sunt pentru succesul meu.
  • Sa uit greselile trecutului si sa ma concentrez asupra realizarilor marete din viitor.
  • Sa fiu vesel(a) tot timpul si sa ofer un zambet fiecarei fiinte pe care o intalnesc.
  • Sa dedic atat de mult timp dezvoltarii proprii incat sa nu am timp sa-i critic pe altii.
  • Sa fiu prea mare ca sa ma ingrijorez, prea nobil(a) ca sa ma infurii, prea puternic(a) ca sa ma tem si prea fericit(a) pentru a tolera existenta necazurilor.
  • Sa gandesc bine despre mine si sa spun asta lumii intregi, nu in cuvinte mari, ci in fapte marete.
  • Sa traiesc cu credinta ca intreaga lume este de partea mea, atata vreme cat sunt sincer(a) cu ce e mai bun in mine.


Sursa:
http://stiintasuccesului.blogspot.ro/2014/05/crezul-optimistului.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii se accepta fara jigniri, fara atac la persoana, combateti (sau sustineti) ideea in sine, cu argumente pertinente intr-un mod constructiv, sa lasam ideile sa se bata intre ele in baza unor argumente solide ce corespund realitatii nu fictiunii, sau unor dogme primitive si perimate.
Multumesc pentru intelegere.