Deoarece tot mai multi prieteni din lista mea de facebook, au semnalat
din ce in ce mai multe "dare ale mortii" -chemtrails- m-am gandit sa
scriu astazi exact despre acest subiect, mai ales ca am observat un
lucru; multi confunda chemtrails cu contrails.
Din păcate puţini ştiu insă că aceste dare sunt de două feluri:
contrails şi chemtrails.
Contrails sunt acele dâre de condensare normale care se
formează datorită apei din gazele de evacuare ale motoarelor cu reacţie. Ele
apar doar la înălţimi peste 9000 de metri unde temperatura exterioară este
foarte joasă. Pentru a se forma contrails-urile este necesar ca temperatura
gazelor evacuate de motoarele avionului să scadă, de aceea ele apar la o
anumită distanţă de corpul avionului şi se dispersează foarte repede.
Chemtrails sunt acele dâre lăsate de avioane care seamănă cu
dârele de condensare (contrails) dar spre deosebire de acestea sunt foarte
persistente (pot dura câteva ore dacă nu bate vântul), de aceea le putem vedea
brăzdând cerul dintr-o parte în alta şi de obicei acoperă cerul de-a lungul şi
de-a latul ca un grilaj, de parcă cineva a dorit să acopere fiecare bucăţică de
cer.
Daca,in urma cu cativa ani,in America oamenii s-au revoltat deoarece au
vazut tot mai multe avioane care sprayaza cerul,incepand de cativa ani
incoace,si pe cerul Romaniei au inceput sa apara dare identice,fiind
inregistrate din ce in ce mai multe rapoarte.
Sunt tot mai multe relatări ale unor persoane care, după
apariţia acestor chemtrails, s-au simţit rău, s-au înbolnăvit şi au ajuns chiar
la spital.
Cartea „Un genocid planetar – zguduitorul secret dezvăluit
al dârelor morţii (chemtrails-uri)“ prezintă mai multe astfel de relatări dar
şi metode pentru a contracara efectele chemtrails-urilor.
Dacă privim cu multă atenţie şi luciditate la tot ceea ce se
petrece actualmente pe această planetă, descoperim că lumea în care trăim
devine pe zi ce trece din ce în ce mai periculoasă pentru fiecare dintre noi.
Aceasta nu se petrece doar din cauza celor care urzesc din
umbră planuri criminale monstruoase şi implementează acţiuni în mod evident
satanice care vizează un genocid planetar şi fac multe alte răutăţi, ce sunt
cel mai adesea nebănuite de masele de oameni naive, credule, ignorante şi atât
de uşor manipulabile prin mass-media.
Toate aceste grozăvii, toate aceste aspecte foarte grave şi
indadmisibile se petrec deja de ceva vreme şi există un mare pericol să
continue să se petreacă (într-o proporţie din ce în ce mai mare) mai ales din
cauza tuturor acelora care au descoperit între timp monstruoasa conspiraţie
satanică ce se desfăşoară sub ochii noştrii, dar „se mulţumesc“ să privească la
toate acestea cu o mare indiferenţă, lăsându-i pe aceşti criminali vicleni şi
cameleonici să săvârşească nestingheriţi toate relele, crimele şi grozăviile pe
care le-au plănuit.
Aceste fenomene s-au raspandit in toata lumea iar tot mai
multi oameni au observat intre timp ca au devenit extrem de numeroase. Dupa ce s-a demonstrat ca nu au nimic de a
face cu darele de condensare sau cu darele provenite de la combustibilul
avioanelor, subiectul Chemtrails a fost lasat de o parte de catre media oficiala iar
intrebarile incomode nu au primit raspuns.In urma analizelor de laborator s-a
dovedit ca aceste avioane imprastie substante nocive pentru oameni si pentru
mediul inconjurator. Anumite boli au fost corelate cu aceste chemtrails dar nu
s-a putut demonstra legatura intre ele. Media alternativa a furnizat informatii
despre aceste dare ale mortii.
Scepticii raman convinsi ca este doar o teorie a conspiratiei
insa exista brevete ce fac posibila existenta si manifestarea
chemtrails-urilor. Aceste arme chimice cu efect intarziat sunt atacuri
bioteroriste ce se desfasoara pe intreg globul. In cadrul brevetelor lui
Bernard Eastlung se mentioneaza ca este
posibila dispersarea bariului in straturile superioare ale atmosferei si se
specifica faptul ca aceasta este de natura sa mareasca foarte mult
conductivitatea, favorizand in felul acesta declansarea anumitor fenomene de
rezonanta ce permit folosirea sistemelor secrete de tip HAARP. (cutremurele
localitatea Izvoare-Galati)
Doar una dintre substantele chimice pulverizate abundent in
chemtrails, aluminiu, provoaca tot felul de probleme de sanatate. Substanta
chimica ataca in primul rand sistemul nervos, provocand tulburari de somn,
nervozitate, instabilitate emotionala, pierderi de memorie, dureri de cap, etc.
Daca deodorantele si antiperspirantele pe baza de aluminiu nu sunt indicate a
fi folosite, cum pot oare aceste chemtrails sa nu ne afecteze? Expunerea
prelungita la aluminiu poate provoca :degenerarea creierului, anemie, probleme
digestive, insuficienta renala, probleme de vorbire, dureri musculare, scade
densitatea oaselor. impiedica asimilarea calciului.
Bariul este de asemenea un produs chimic ce a fost gasit in
zonele puternic pulverizate. Prezenta acestuia in organism, chiar si in
cantitati infime pot duce la varsaturi, dureri adbominale si diaree apoasa. Un
alt element cu care suntem otraviti este strontiu-90. Acest compus chimic este
utilizat in producerea tuburilor electronice, pentru tratarea anumitor boli de
ochi si in industrie. In cazul in care este inhalat se vadizolva pe suprafata
plamanilor ajungand astfel in sange . Astfel poate reduce numarul de celule
rosii din organismcauzand oboseala excesiva si o rezistenta scazuta impotriva
bolilor.
Acestea sunt doar cateva substante ce sunt imprastiate
impreuna cu multe altele. Ce urmaresc elitele prin aceste programe? Pur si
simplu sa fim o rasa de oameni docili, care sa le foloseasca substantele
chimice oferite chiar de ei prin industria farmaceutica. Este un intreg lat in
jurul nostru si depinde de noi daca ne vom lasa prada acestuia.
Una din metodele de lupta impotriva efectelor nocive este
adoptarea unei alimentatii naturale si sanatoase. Este foarte important ceea ce
consumam. Sa nu uitam ca reclamele ce ne indeamna sa consumam hrana oferita de
corporatii este un alt mod de manipulare iar reultatele sunt aceleasi. Alimentele
trebuie procurate de la surse de incredere si daca este posibil sa fie cat mai
naturale.
Pentru a putea beneficia de un efect purificator cat mai
eficient este bine sa urmărim să folosim în alimentatia noastra urmatoarele
legume: Ovazul, Andivele, Ridichea neagra, Fasolea verde, Morcovul, Sfecla
rosie, Telina, Sparanghelul, Ceapa, Usturoiul, Castravetele, Salata,
Patrunjelul. Cele mai indicate fructe cu efecte depurative sunt: Pepenele
verde, Piersicile, Lamaile, Portocalele, Grapefruitul si Ananasul.
Chemtrails-urile sunt folosite de catre elite in
diverse scopuri malefice: acela de a ne imbolnavi, de a ne slabi sistemul
imunitar, de a ne manipula psihicul si vointa; acela de a realiza diverse
experiente biologice si chimice asupra mediului inconjurator si mai ales asupra
oamenilor; acela de a-i impiedica pe oameni sa-si atinga potentialul lor divin
si sa-si dezvolte capacitatile, inzestrarile, talentul si aptitudinile; acela
de a controla coridoarele aeriene si ionosfera; acela de a controla climatul,
viata vegetala si animala de pe Pamant, si tot ceea ce poate fi folosit ca
hrana.
În conformitate cu numeroase dovezi incontestabile, s-a
observat că afecţiunile prezentate în lista ce urmează, indiferent de grupa de
vârstă a populaţiei, sunt cauzate, în mod direct sau indirect, de un amestec de
săruri de bariu, alte produse chimice, cum ar fi fibrele de polimer (toate
acestea intrând în alcătuirea dârelor morţii – chemtrails-uri) şi, totodată, de
emiterea în atmosferă a unor unde radio perturbatoare cu ajutorul unor tipuri
de arme electromagnetice şi scalare. Se înţelege de la sine că persoanele în
vârstă sau bolnave şi copiii mici sunt cei mai vulnerabili. Iată simptomele
care au fost observate:
1) Sângerări ale nasului şi ale plămânilor. Apar în mai
multe rapoarte ale unor adăposturi pentru persoane în vârstă. Aceste simptome
pot fi atribuite direct aerosolilor atmosferici pulverizaţi prin intermediul
dârelor morţii – chemtrails-uri);
2) Astm şi alergii: numărul din ce în ce mai mare de tineri
care utilizează inhalatoare este neliniştitor.
Mulţi prezintă diverse iritaţii datorită tuturor acestor
agenţi toxici;
3) Aspergiloză bronho-pulmonară alergică (ABPA) (ciuperci
microscopice la nivelul plămânilor la copiii mici);
4) Gripă, bronşită şi pneumonie (acestea au proporţii
endemice, medicii au constatat că pacienţii lor au nevoie de mai multe
săptămâni pentru a-şi reveni şi se plâng de ineficienţa antibioticelor);
5) Simptome respiratorii superioare, inclusiv sindromul de
blocare pulmonară (PDS) la nou-născuţi, copii mici şi chiar la adulţi, moartea
infantilă bruscă (SIDS) şi înmulţirea rapoartelor despre moartea bruscă a unor
atleţi (acestea sunt atribuite, conform buletinelor de ştiri, particulelor
prezente în aer sau poluării);
6) Febra sau transpiraţiile nocturne;
7) Decesele datorate fungusului negru, mucegaiului negru sau
roşu de pe recoltele agricole (numeroşi fermieri raportând schimbări notabile
ale pH-ului solului şi al apei), din clădiri (inclusiv şcoli) şi din sistemele
de ventilaţie;
8) Simptome asemănătoare artritei şi dureri musculare;
9) Tulburări gastrointestinale;
10) Infecţii ale vezicii urinare (inclusiv enurezis, nu
numai la copiii mici, ci şi la adulţi);
11) Oboseală extremă sau cronică;
12) Pierdere bruscă a auzului; acufene (senzaţii auditive
sub formă de zgomote şi vâjâituri în urechi, fără vreun stimul extern),
ameţeală (stare resimţită de persoane din ce în ce mai numeroase, imediat
înainte sau după o furtună sau o modificare rapidă de temperatură);
13) Vedere înceţoşată, ticuri nervoase în urma expunerii la
aerul exterior;
14) Piele uscată şi buze crăpate, erupţii cutanate, răni şi
infecţii fungice, îmbătrânirea pielii;
15) La femei: sângerare menstruală dureroasă şi prelungită;
16) Confuzie şi îngreunarea proceselor mentale; gândurile
sau sentimentele par a fi înceţoşate;
17) Probleme imunitare (lupus, tiroidă, boala Crohn şi boala
Addison, fibromialgie, borelioza Lyme, artrită
şi reumatisme).
Analize biologice şi chimice ale efectelor lor extrem de
dăunătoare
Putem obţine noi înşine eşantioane ale substanţelor
care intră în componenţa dârelor morţii (chemtrails-uri), cum ar fi bariul sau
alte elemente menţionate, procurându-ne un filtru HEPA pe care îl vom expune la
aerul ambiant timp de câteva zile.
(Filtrele HEPA sunt filtre de foarte mare eficienţă,
realizate dintr-un mediu filtrant din hârtie de microfibră de sticlă,
hidrofugă, tratată fungicid şi bactericid, ce nu conţine celuloză. Sunt
utilizate pentru filtrarea particulelor extrem de fine, submicronice, aflate în
suspensie în aer, ceaţă, viruşi, aerosoli radioactivi etc., pentru medii care
necesită o foarte înaltă puritate a aerului.
1 – Dibrometan: interzis în 1984 de EPA (Environment
Protection Agency, Agenţia de Protecţie a Mediului), EDB (C2H4Br2) este un
aditiv de carburant (JP-8 este un carburant de propulsie pe care îl utilizează
avioanele) şi un insecticid cancerigen cu un uşor miros de cloroform. Se
susţine că este asemănător iodurii de argint care, în trecut, a fost folosită
pentru „însămânţarea“ norilor şi modificarea climei. Odată absorbit în trup, dibrometanul
poate provoca depresie sau afectarea gravă a sistemului nervos central şi de
asemenea edem pulmonar, care este o acumulare de lichid în plămâni.
Simptomele edemului pulmonar includ anxietatea,
dificultăţile respiratorii şi tusea. Produsul este extrem de iritant pentru
mucoase şi pentru căile respiratorii.
2 – Pseudomonas aeruginosa: aceste bacterii comune au
capacitatea de a cauza maladii la oameni. Ele se pot adapta şi prolifera în
diferite medii naturale, inclusiv cel al oamenilor. Le găsim chiar şi în pământ
(aceasta sugerând contaminarea solului cu substanţe provenite din dârele morţii
(chemtrails-uri)). Este surprinzător că, în zilele noastre, ele sunt fabricate,
în diferite scopuri, de către companii cum ar fi PathoGenesis. Tulpini ale
acestei bacterii au fost descoperite în apa potabilă şi în spitale. Odată
inhalată de o persoană deja vulnerabilă (care suferă de fibroză chistică, spre
exemplu), se formează ciorchini de vâscozitate numiţi bio-filme, care
obstrucţionează măsurile naturale de apărare ale sistemului imunitar.
Bacteria poate transfera orizontal, altfel spus între
specii, informaţia genetică la gazdă, prin intermediul transducţiei şi al
conjugării. Conjugarea implică introducerea de către bacterii a unui plasmid
într-o celulă-gazdă, care îl primeşte şi îi fabrică, de fapt, o parte din
propriul său ADN. Transducţia este asemănătoare, dar, în locul introducerii
unui plasmid de către bacterii în interiorul gazdei, în acest caz este vorba de
introducerea unor bacteriofagi (viruşi) care conţin o parte din ADN-ul
bacteriilor originale şi pe care îl implantează în ADN-ul gazdei.
Odată ce infecţiile sunt instalate în trup, Pseudomonas
aeruginosa produce un număr de proteine toxice care nu numai că provoacă daune
ţesuturilor, dar de asemenea interferează şi cu mecanismele sistemelor de
apărare imunitară.
3 – Pseudomonas fluorescens: o altă tulpină de Pseudomonas
regăsită cel mai adesea în sol şi pe plante. La plante, ele produc antibiotice
care le protejează de infecţii fungice şi bacteriene.
4 – Enterobacteriacee: includ E. coli şi salmonele care sunt
marii vinovaţi pentru intoxicaţiile alimentare. Cel mai semnificativ din
familia enterobacteriaceelor este tipul klebsiella, care este responsabil de
anumite infecţii pulmonare. În Quebec au fost raportate de mai mulţi ani, ici
şi colo, apariţii bruşte de infecţii cu E. coli şi salmonele, fără să se poată
preciza cauza acestora, sau sursa, în afara unei lipse de igienă sau a unei
filtrări neadecvate a apei potabile. Şi astfel dosarul a fost clasat şi aruncat
la coş. Cauză naturală, zice-se!
5 – Serratia marcescens: un microb patogen periculos care
este considerat drept o cauză posibilă a unor maladii mortale cum ar fi
pneumonia, meningita şi endocardita bacteriană. Există rapoarte făcute publice
care semnalează că una dintre cele mai periculoase experienţe a fost
pulverizarea de Serratia marcescens deasupra oraşului San Francisco. În zona golfului, au fost
pulverizate chiar 5.000 particule/minut. Pe măsură ce se dezvoltă, aceşti
microbi sunt uşor de reperat, datorită unei substanţe de culoare roşiatică pe
care o produc. Deşi militarii nu au făcut niciodată multe studii după aceste
experimente, statisticile rezultate în urma unora din aceste studii au arătat
că aproape fiecare locuitor al oraşului a fost infectat cu acest organism
experimental. Retrospectiv, acum că o parte din aceste informaţii sunt
desecretizate, s-a demonstrat că, în perioadele care au urmat pulverizărilor,
au fost raportate de 5-10 ori mai multe infecţii decât în mod normal.
Serviciile secrete canadiene au publicat aceste informaţii privitoare la
experienţele biologice din San
Francisco din 1950 pe site-ul lor. Pe scurt, putem
spune că armata a infectat în mod criminal cu Serratia marcescens populaţia
oraşului San Francisco pentru a măsura, chipurile, eficacitatea unui atac
bio-terorist. Ca urmare a acestei experienţe, s-a declanşat o epidemie de
pneumonie şi a murit o persoană.
Acest patogen bacteriologic este foarte rezistent la
antibioticele utilizate în mod obişnuit. Pentru ca un antibiotic să poată
distruge o bacterie sau să-i împiedice creşterea, trebuie ca el să poată
penetra membrana acesteia, pentru a atinge bacilul. Acest proces este foarte
dificil de realizat, datorită rezistenţei deosebite a microbului.
6 – Streptomicine : streptomicetele sunt folosite pentru a
produce majoritatea antibioticelor utilizate în medicina umană şi veterinară.
Ele sunt utilizate, de asemenea, ca agenţi anti-parazitari în cazul
ierbicidelor şi al imunosupresoarelor.
7 – Enzime restrictive: folosite în laboratoare de cercetare
pentru a tăia şi a recombina ADN-ul. O asemenea enzimă despică ADN-ul, creând o
deschizătură care permite inserarea segmentelor dorite, înaintea recombinării
finale.
8 – Eritrocite: globule roşii umane. Au fost studiate la
microscop eşantioane culese în exterior cu un filtru HEPA în regiunea Santa Fe, în New
Mexico. În mai multe reprize, şi pe o perioadă care
se întinde pe trei ani, Clifford Carnicom şi echipa sa au descoperit, cu
consternare, globule roşii în eşantioanele culese. Cele mai bune analize,
provenind din surse diferite, continuă să afirme că particulele biologice
descoperite sunt chiar eritrocite.
Refuzul Serviciului american de Protecţie a Mediului de a
identifica anumite materiale fibroase şi biologice din eşantioane demonstrează
clar că ei sunt la curent cu ce se petrece.
9 – Alţi bacili, bacterii şi mucegaiuri toxice capabile să
provoace maladii cardiace, encefalită, meningită, precum şi dificultăţi
respiratorii şi maladii gastrointestinale acute.
10 – BCTP uleios: aerosol lichid care seamănă la aspect cu
laptele smântânit, considerat ca un decontaminant biologic.
Aparent, el poate distruge bacilul cărbunelui, antraxul şi
sporii acestuia. Este un antibiotic cu utilizări variate. Se afirmă că nu este
dăunător pentru plante şi că are proprietăţi de insecticid. Dar pentru
utilizarea internă în cazul oamenilor este recomandată o soluţie naturală... De
teama unor atacuri biologice teroriste, este sigur că armata a vrut să facă
încercări cu acest agent antibiotic şi decontaminant.
Astfel, s-a pulverizat pur şi simplu o bacterie benignă în
aer, într-o regiune dată, şi apoi a fost dispersat BCTP-ul pentru a se vedea
câţi oameni ar fi fost afectaţi de bacteria în cauză.
11 – Bariu: sărurile solubile de bariu sunt toxice pentru
mamifere. Ele sunt absorbite rapid de sistemul gastrointestinal şi se depun în
muşchi, în plămâni şi în oase. Comunitatea medicală nu oferă nicio informaţie
asupra efectelor pe termen lung ale bariului în organismul uman.
Programele au fost menţinute secrete chiar de către EPA
(Agenţia de Protecţie a Mediului), care a ascuns agenţiilor de mediu calificate
că aceste subproduse ale agenţilor biologici sunt nocive şi ilegale, sub
pretextul confidenţialităţii informaţiilor.
12 – Aluminiu sub diferite forme: este utilizat din plin ca
reflector, conductor şi absorbant de umiditate. Făcând parte dintre particulele
regăsite în mari proporţii în substanţele care intră în componenţa dârelor
morţii (chemtrails-uri), vă oferim în articolul următor informaţii mai
aprofundate pe tema efectelor sale secundare şi toxice la oameni şi la animale.
Material preluat din cartea "Un genocid planetar" -
zguduitorul secret dezvăluit al dârelor morţii (chemtrails-uri) pe care anumite
avioane le fac să apară pe cer (spre a răspândi pe ascuns atât unele substanţe
chimice ce sunt foarte toxice, cât şi bolile, epidemiile, suferinţa şi moartea)
Evident aceste operatiuni de "intunecare artificiala a
atmosferei" sunt secrete, armata americana
neaga orice implicare desi Barak Obama contrazice acest lucru prin declaratiile
sale oficiale.
Obama se gandeste sa polueze stratosfera, ca sa raceasca
planeta
Dupa ce a distrus financiar si inrobit populatia cu datoria
publica pentru salvarea bancilor private, presedintele american, Barack Obama,
ia in considerare un plan de a umple stratosfera de particule poluante, care ar
reflecta caldura soarelui, pentru a lupta impotriva incalzirii globale.
Experimentul controversat este considerat o posibila ultima solutie pentru
racirea planetei, potrivit consilierului in stiinta al presedintelui american,
John Holdren, relateaza Daily Mail . Astfel, planul prevede pulverizarea, in
stratosfera, a unor particule de dioxid de sulf, dioxid de aluminiu si
aerosoli, care ar urma sa reflecte caldura.
Holdren a admis ca aceasta abordare ar putea avea si efecte
negative grave si nu ar rezolva complet problemele legate de emisiile de gaze
cu efect de sera.
"Dar am putea deveni destul de disperati incat sa vrem
sa folosim planul", a spus Holdren.
Intunecarea Globala:
Aceste experiemente fac parte din programul de
"geoengineering" sau "Intunecarea Globala" un plan prin
care marile puteri ale lumii doresc sa arunce particule fine in atmosfera care
sa reflecte lumina solara. Nu vreau sa speculez cu lupta dintre intuneric si
lumina... dar e destul de clar, nu ?
Orice persoana ce incearca sa priveasca cu o mare
atentie si luciditate la ceea se intampla in jurul sau, va observa la un moment
dat ca ce ni se spune si ceea ce se vede la prima vedere nu este imaginea de
ansamblu. Lucruri stranii se petrec iar descoperirea acestora este la indemana
oricui. Adevarul este uneori prea socant pentru a fi acceptat de catre
majoritatea oamenilor iar multe aspecte trec pe langa noi fara sa le acordam
importanta cuvenita. In aceasta categorie se inscrie si fenomenul numit “chemtrails”
sau darele mortii.
Scrisoarea unui mecanic de aviaţie
Iat o scrisoare extrem de interesantă,
care a fost publicată pe site-ul lui Clifford Carnicom, apoi afişată pe site-ul
lui Jeff Rense (ambele site-uri sunt dedicate acestui subiect legat de crimele
realizate prin intermediul „dârelor morţii” [chemtrails]), scrisă de un mecanic
de aviaţie. Chiar dacă unii pot obiecta că provenienţa acestei misive este
incertă, ea coincide cu multe alte mărturii, inclusiv cu scrisoarea unui
director al unei linii aeriene, ca răspuns la declaraţiile mecanicului anonim.
Chemtrail-uri. Un mecanic de aviaţie s-a împiedicat de
adevăr?
„Din motive pe care le veţi înţelege pe măsură ce veţi citi
ceea ce urmează, nu-mi pot divulga identitatea. Sunt un mecanic de aviaţie şi
lucrez pentru o linie aeriană importantă. Muncesc într-o bază de întreţinere
situată într-un mare aeroport şi hazardul a vrut să descopăr ceea ce nu-mi era
vizibil destinat.
Mai întâi, trebuie să vă explic în două cuvinte cum
funcţionează ierarhia în lumea mecanicilor din domeniul aeronautic. Acest lucru
este important pentru înţelegerea relatării mele şi pentru cauza căreia îi
consacraţi o mare parte din energia voastră. Mecanicii de aviaţie îşi doresc să
lucreze în trei domenii: avionica, motoarele şi comenzile de zbor. Se consideră
că mecanicii care lucrează pe aceste sisteme au atins cele mai înalte grade ale
scării ierarhice. Vin apoi mecanicii care lucrează la sistemele hidraulice şi
aparatele de climatizare. Următorii sunt cei ataşaţi sistemelor subalterne.
În sfârşit, pe treapta cea mai de jos a acestei scări, se
găsesc mecanicii care lucrează la sistemele de golire a fluidelor. Niciun
mecanic nu vrea să lucreze la pompe, rezervoare şi sistemul de conducte care
servesc la înmagazinarea deşeurilor toaletelor din avioane. Totuşi, în fiecare
aeroport unde am lucrat eu, există întotdeauna doi sau trei mecanici care se
oferă voluntari pentru acest serviciu, oricare ar fi aeroportul. Ceilalţi
mecanici sunt foarte fericiţi să-i lase să facă aceasta. Nimeni nu acordă cu
adevărat atenţie acestor oameni şi niciun mecanic serios nu are o legătură
veritabilă cu aceşti mecanici de zona a doua. De fapt, nu m-am aplecat
niciodată cu adevărat asupra acestui aspect, până foarte de curând.
Majoritatea companiilor aeriene au acorduri de servicii
reciproce cu celelalte companii care utilizează acelaşi aeroport. Aceasta
înseamnă că dacă o companie are o problemă tehnică, de ea se va ocupa unul
dintre mecanicii noştri. În schimb, dacă unul dintre avioanele noastre este în
dificultate acolo unde îşi are baza de întreţinere o altă companie aeriană,
avionul nostru va fi reparat de ei.
Într-o zi, acum aproximativ o lună, am fost chemat la bază
pentru a lucra la avionul unei alte companii. În momentul în care m-a chemat,
controlorul nu ştia care era problema şi nu putea să-mi dea niciun detaliu.
Atunci când am sosit la faţa locului, am descoperit că pana se situa la nivelul
înmagazinării deşeurilor. Nu existau alte soluţii: trebuia să mă strecor în
interiorul carlingii pentru a rezolva problema. Pătrunzând în compartiment,
mi-am dat seama că ceva nu e în regulă. Avionul avea mai multe rezervoare,
pompe şi tuburi decât erau menţionate în caietul de sarcini.
La început, am presupus că sistemul fusese modificat. Nu mai
lucrasem pe un aparat de acest tip de mai bine de zece ani. Urmărind să găsesc
problema, am realizat rapid că tubajul şi rezervoarele suplimentare nu erau
legate la sistemul de evacuare... Tocmai descoperisem acest lucru, când un alt
mecanic de la compania mea a apărut subit. Era tocmai unul dintre mecanicii
care lucrau în mod obişnuit pe aceste sisteme. I-am predat lucrul cu mare
plăcere. Plecând, l-am întrebat despre acea echipare suplimentară. El mi-a
răspuns: Vezi-ţi de treaba ta şi lasă-mă să mă îngrijesc de a mea!
A doua zi, lucram la calculatorul firmei ca să văd un plan
de cablaj. Pentru că tot eram acolo, am decis să fac o cercetare cu privire la
echipamentul suplimentar pe care îl găsisem în avion. Spre marea mea surpriză,
manualele nu făceau nicio referire la echipamentul pe care îl văzusem în ajun.
Am căutat în dosarele producătorului şi nu am găsit nimic nici acolo.
Curiozitatea mea era atinsă în punctul sensibil: eram cu adevărat hotărât să
descopăr natura acestui echipament.
Săptămâna următoare am primit trei dintre avioanele noastre,
în hangarul principal, pentru inspecţia periodică. În timpul acestor inspecţii,
în jurul avionului forfotesc peste tot o mulţime de mecanici. Tocmai îmi
terminasem treaba şi am decis să mă duc să văd sistemul de evacuare pe unul
dintre aparate. Cu toţi mecanicii din jur, eram sigur că nu avea să mă observe
nimeni. Spre marea mea surpriză, avionul pe care am ales să-l inspectez avea şi
el acel tip de echipare suplimentară!
Am început să urmez sistemul conductelor, pompelor şi
rezervoarelor. Am descoperit ceea ce părea a fi unitatea de comandă a
respectivului sistem. Era o cutie de comandă standard folosită în aviaţie, dar
fără cea mai mică inscripţionare. Puteam urma firele de la cutia de comandă la
pompe şi la valve, dar niciun alt circuit de comandă nu era conectat la această
unitate. Singurele fire care erau racordate la această unitate erau legate la
sistemul operaţional al comenzilor avionului.
Sistemul avea un rezervor mare şi două mai mici. Era dificil
de văzut datorită îngustimii compartimentului, dar mi s-a părut că rezervorul
mare ar fi putut cuprinde 200 litri. Rezervoarele erau legate la o supapă de
golire şi de umplere care trecea prin fuzelaj, chiar în spatele supapei de
golire a sistemului fluidelor uzate. Căutând unde ducea acest racord sub avion,
am văzut că era ascuns în spatele unui fals panou, sub un alt panou care, la
rândul lui, ajungea la sistemul canalului de golire. Am început să urmăresc
tubajul pompelor. Aceste tuburi conduceau la o reţea de conducte mai mici care
se terminau în marginile din spate ale aripilor şi ale stabilizatoarelor
orizontale ale avionului.
Dacă priviţi cu atenţie aripile unui avion mare veţi vedea
un mănunchi de fire, aproximativ de grosimea unui deget, care iese din marginea
din spate a aripii. Acestea sunt tije de descărcare statice. Ele sunt folosite
pentru a disipa sarcina de electricitate statică care se acumulează pe un avion
în zbor. Am descoperit că acele conducte duceau la una din trei dintre aceste
tije de descărcare electrostatică. Iar aceste false tije de descărcare
electrostatică fuseseră găurite ca pentru a lăsa să scape un produs oarecare
prin ele.
Trecuse o vreme de când eram cocoţat pe aripă. Dintr-o dată,
unul dintre supraveghetori mi-a ordonat să părăsesc hangarul. El mi-a spus după
aceea că treaba mea era terminată şi că nu eram autorizat să fac ore
suplimentare. Cele două zile care au urmat au fost foarte încărcate şi nu am
găsit niciun minut liber pentru a-mi continua mica anchetă. Două zile după
descoperirea mea, am fost chemat să înlocuiesc un detector de temperatură
pentru un motor de avion care se pregătea să decoleze. Am terminat lucrul şi
m-am întors la hârţogărie.
Aproximativ 30 minute mai târziu, am fost convocat de
directorul general. Atunci când am intrat în biroul său, mă aşteptau acolo
reprezentantul sindicatului nostru şi alte două persoane, pe care nu le
cunoşteam. Directorul mi-a spus că a fost descoperită o problemă serioasă. Eram
suspendat pentru o greşeală gravă. Mi-a spus că scrisesem intrări false în
raportul meu de lucru în legătură cu detectorul de temperatură pe care tocmai
îl instalasem cu câteva ore înainte. Eram consternat şi am început să
protestez. Am spus că era ridicol şi că făcusem cât se poate de conştiincios
acea treabă. Reprezentantul sindicatului s-a interpus. El a recomandat să
aruncăm un ochi la avion, pentru a lămuri situaţia. Atunci eu am întrebat cine
erau ceilalţi doi oameni. Directorul general mi-a indicat că erau inspectori de
securitate ai companiei aeriene, dar că nu erau obligaţi să-mi dea numele lor.
Ne-am înapoiat deci la avion, care ar fi trebuit deja să
decoleze, dar care era încă garat la rampa noastră de întreţinere. Am deschis
capota motorului şi reprezentantul sindicatului a scos detectorul de
temperatură. A verificat numărul de serie şi a constatat că era piesa veche.
Atunci ne-am dus la magazia de piese şi reprezentantul sindicatelor a verificat
raportul meu. De pe o etajeră, el a luat o cutie sigilată. A deschis-o şi a
scos un detector de temperatură având acelaşi număr de serie cu cel pe care îl
instalasem. Imediat, el mi-a spus că sunt suspendat pentru o săptămână fără
salariu.
M-am odihnit acasă în prima zi a suspendării mele,
întrebându-mă ce s-a petrecut. Seara, am primit un apel telefonic. Vocea mi-a
spus: „Acum ştii ce păţesc mecanicii care îşi bagă nasul acolo unde nu au nimic
de făcut. Data viitoare când o să te amesteci să lucrezi la sisteme care nu te
privesc, o să-ţi pierzi slujba! Cum mă simt generos astăzi, cred că o să te
poţi întoarce la treabă curând.“ CLIC. Am făcut imediat apropierea între ceea
ce tocmai se produsese şi faptul că descoperisem acel tubaj misterios.
În dimineaţa următoare am fost chemat de directorul general.
El mi-a spus că datorită excelenţei dosarului meu suspendarea fusese redusă la
o zi. Trebuia deci să mă reapuc imediat de treabă. Singurul lucru la care mă
puteam gândi era: Ce încercau „ei” să ascundă şi cine sunt aceşti EI?
Revenirea la treabă a fost ca şi cum nu s-ar fi petrecut
nimic. Niciunul dintre ceilalţi mecanici nu a amintit de suspendarea care îmi
fusese dată. Reprezentantul sindical mi-a spus de altfel că era inutil să
vorbesc despre aceasta. Dar în noaptea aceea am căutat pe internet pentru a
urmări să găsesc răspunsuri. Nu-mi amintesc cum am ajuns aici, dar am găsit
site-ul vostru. Atunci situaţia a devenit din ce în ce mai clară. A doua zi
dimineaţă la serviciu, în interiorul dulapului meu, care era încuiat, am găsit
o notă tipărită. Ea spunea: „Curiozitatea a ucis pisica. Nu te uita pe
site-urile internet care nu te privesc.” Mi-am spus: „Ia te uită! EI mă
observă.”
Nu ştiu ce produse pulverizează ei prin intermediul acelor
sisteme ciudate, dar pot să vă certific că o fac. Îmi imaginez că utilizează
camioanele cisternă pentru a încărca acele rezervoare. E vorba de camioanele
care golesc deşeurile rezervoarelor de vidanjare a toaletelor. În mod obişnuit,
aeroporturile încredinţează unor sub-contractori acest gen de lucru şi nimeni
nu se apropie de aceste camioane. Cine ar vrea să urmărească un camion umplut
de fecale? Golind rezervoarele fluidelor uzate, aceşti oameni umplu
rezervoarele sistemului jicloarelor de vaporizare.
Cunoscând planurile de zbor ale avioanelor, ei programează
probabil unitatea de comandă cu scopul ca ea să înceapă să pulverizeze o
anumită cantitate din respectivul produs după un anumit timp, îndată ce avionul
a atins o anumită altitudine sau atunci când el se găseşte deasupra anumitor
zone locuite. Ciocul jicloarelor (elemente al carburatorului sub forma unor
tuburi cu unul sau mai multe orificii prin care se pulverizează în carburator
debitul de combustibil necesar) falselor tije electrostatice este atât de mic
încât nimeni din avion nu ar putea remarca acest lucru.
Dumnezeu să ne ajute pe toţi,un cetăţean căruia îi pasă.“
Răspunsul unui funcţionar superior al unei linii aeriene,
postat pe site-ul lui Clifford Carnicom
„Domnule Carnicom,
Citind scrisoarea pe care aţi primit-o de la mecanicul
anonim, m-am simţit obligat să-i răspund. Şi eu muncesc pentru o linie aeriană,
cu toate că la un nivel ierarhic superior. Nu voi numi linia aeriană, nici
oraşul în care mă aflu, nici postul pe care îl ocup, din motive evidente de
securitate. Aş vrea să pot documenta tot ceea ce sunt pe punctul să vă
dezvălui. Dar este practic imposibil să o fac, întrucât aceasta ar putea în
cele din urmă să antreneze consecinţe fatale pentru mine.
Elementele conţinute în scrisoarea mecanicului anonim mi se
par autentice. În SUA există companii aeriene care au participat la un proiect
numit Project Cloverleaf [Proiectul Frunza de treflă], timp de câţiva ani. Unii
îşi amintesc că au primit consemne în această direcţie în 1998. Personal, am
fost avizat în 1999. Cei câţiva funcţionari ai liniilor aeriene care au primit
instrucţiunile în ceea ce priveşte proiectul Cloverleaf au fost supuşi cu toţii
unor controale de securitate severe cu privire la antecedentele lor personale
şi, chiar înainte să putem primi aceste instrucţiuni, am fost puternic presaţi
să semnăm un acord de ne-divulgare, care declară în esenţă că, dacă spunem ceea
ce ştim, indiferent cui, riscăm închisoarea.
În biroul nostru, aproximativ douăzeci de funcţionari am
primit aceste instrucţiuni, care ne-au fost date de doi funcţionari oficiali
din cadrul unui organism guvernamental. Nu au revelat care. Au spus că guvernul
avea să remunereze linia noastră aeriană şi, de asemenea, şi altele, cu scopul
de a pulveriza anumite produse chimice speciale prin intermediul avioanelor
comerciale.
Atunci când au fost întrebaţi care erau aceste produse
chimice, unde şi de ce urma să le pulverizăm, ei ne-au indicat că informaţia
ne-ar fi oferită dacă ar fi nevoie... Au precizat că noi nu aveam de ce să
aflăm mai mult în această direcţie. Şi au continuat atunci să afirme că acele
produse chimice erau inofensive. În cele din urmă, au concluzionat că programul
era de o asemenea importanţă, încât el trebuia să fie finalizat cu orice preţ.
Atunci când noi i-am întrebat de ce nu desemnau numai
avioanele lor militare pentru a pulveriza aceste produse chimice, ei au
declarat că nu există suficiente avioane militare disponibile pentru a elibera
aceste produse chimice pe o scară atât de mare. Acesta este motivul pentru care
proiectul Cloverleaf a fost lansat, pentru a permite unor linii aeriene
comerciale să ajute la răspândirea acestor produse chimice în atmosferă. Apoi,
cineva a întrebat de ce tot acest secret... Reprezentanţii guvernului au declarat
atunci că dacă marele public ar şti că avioanele care zboară deasupra capetelor
lor împrăştie produse chimice în aer, grupurile de ecologişti ar cere încetarea
pulverizării.
Cineva a pus unuia dintre oamenii guvernului întrebarea
următoare: Dacă produsele chimice sunt inofensive, de ce să nu se facă publică
natura lor şi motivul pentru care le pulverizăm? El a părut derutat de această
întrebare şi a răspuns pe un ton autoritar că publicul nu are nevoie să ştie ce
se petrece, dar că acest program a fost conceput numai pentru binele său. El a
declarat de asemenea că noi trebuie să păstrăm tăcerea şi să nu mai punem
întrebări în această direcţie. După care, şedinţa de informare a fost
încheiată.
În biroul nostru, toate documentele în ceea ce priveşte
proiectul Cloverleaf sunt păstrate în seifuri. Nimeni nu are dreptul să scoată
aceste documente. Foarte puţini funcţionari au acces la ele şi ei nu vorbesc
niciodată despre conţinutul lor.
Domnule Carnicom, eu nu sunt deloc imbecil. Ştiu că se
petrece ceva şi sunt sincer înspăimântat. Mă simt foarte vinovat că ştiu de
existenţa acestei operaţiuni, dar sunt obligat să tac. Sunt tulburat ştiind că
firma pentru care muncesc ar putea fi pe cale să-i otrăvească pe americani.
Sper că această scrisoare va deschide ochii anumitor persoane asupra a ceea ce
se produce, în acest moment, pe cerul nostru. Vă repet că aş vrea să pot să vă
ofer o informaţie documentată, dar înţelegeţi de ce trebuie să păstrez anonimatul
absolut.
Acestea sunt doar cateva dintre informatiile legate de subiectul
Chemtrails (darele mortii),pe care m-am gandit sa-l expun astazi,o mare
parte din aceste informatii au fost copiate de pe alte site-uri facand
astfel un rezumat,de ce am mentionat acest detaliu?
Pentru ca totul tine de dorinta de a fi informat,nu a trebuit sa sparg
nu stiu ce server al nu stiu carui guvern si sa intru in nu stiu ce
documente top secrete,pur si simplu m-am informat,lucru care va
sfatuiesc sa faceti si voi!
Sursa:
Storm clouds in the sky dubious, I can say that after 15 minutes the sky was pure blue! Possibly a HAARP experiment.
RăspundețiȘtergereFurtuna de nori pe cer dubioasa, tin sa mentionez ca cerul dupa 15 minute a fost curat, albastru! Posibil sa fie un experiment HAARP https://www.youtube.com/watch?v=8O1ET0E_x2E&feature=youtu.be