Continuarea din Prima Parte
In preambulul partii a doua am sa afectez mai multa logoree scriptica Cutiei Pandorei- televizorul. Dupa cum spuneam in randurile primei parti, televizorul este principala unealta care distorsioneaza grav, care altereaza informatiile ce ajung la public.
Mai intai de asta, as zice
ca inainte ca informatia, stirile, prognozele si statisticile care ajung la
urechile noastre sunt mai intai trecute prin filtrele vointei Papusarilor, care
dicteaza cum sa sune, sa arate, stabilind ingredientele “terciului” care va
scadea atat de mult frecventa oamenilor, deoarece acest terci se foloseste de
frecventa fricii, creand astfel o iluzie a terorii, o lume a razboiului.
Stirile prezentate cu atata
“profesionalism” contin evident mesaje subliminale, dupa cum urmeaza: oamenii
sunt hoti,criminali, batranii sunt betivi, femeile sunt de moravuri usoare,
copii sunt analfabeti, oficialitatile
cauta solutii s.a.m.d.
Exemple aveti cu carul si
nici nu doresc sa mai enumar. Toate acestea alcatuiesc “tabloul” unei Romanii
sinistre in care numai biserica gaseste rezolvare. Despre institutia bisericii
si manipularea grosolana a sufletelor oitelor barsane voi scrie mai amplu in
zilele urmatoare.
Unii oamenii sunt facuti sa
creada ca sunt monstrii si celorlalti li se vinde aceasta “realitate”, dar
acestea sunt numai efectele controlului acestor Papusari. O perpetua idée de
inalienare va hrani mereu egoul unora in a crede ca suntem separati unii de
ceilalti si ca fiecare e numai pentru el.
Reclamele ne sunt “servite”
ca si cand ai face un cadou unei persoane dragi cu ocazia zilei de nastere,
adica frumos ambalate si cu fundita rosie. Fiecare reclama fiind adaptata
situatiei zilelor in care sunt prezentate. Ma refer ca atunci cand este Craciunul ele vor fi cu Mos Craciun si de Paste cu iepurasul Bugs Bunny
alaturi de ouale rosii.
“Decorul”acestor reclame
sunt de poveste si intra la inima celui care nu-si poate stapani poftele, care
nu are auto-control asupra dorintelor, devenind sclavul lor.
Stategiile de marketing au
gasit mai nou pentru a atrage lumea in vultoarea “necesitatilor” de a cumpara,
de a consuma, sa gestioneze in folosul corporatiilor din bransa pana si
legatura de iubire dintre copil si parinte. Tot mai des apar reclame sau
clipuri cu copii in diverse ipostaze pentru a santaja emotional parintele sa
cumpere, deoarece copii observa, sunt foarte lucizi si fac comparatii intre ei.
Emisiunile si show-urile in
direct prezinta viata de succes a unor oameni care au statutul de “vedeta” si
lucreaza psihicul uman astfel incat sa se contureze ideea ca viata lor este
demna de a fi urmata si banii iti confera libertatea si puterea pe care nicio
alta valoare morala nu o poate inlocui.
Media propagandistica
condusa de Papusari/Cabalisti au alimentat mereu ideea ca natiunile lumii au un
dusman comun care le ameninta “securitatea” , justificand astfel crearea de
armate in spiritul apararii suveranitatii nationale si cheltuiesc sume colosale
pentru mentinerea acestei aparente. In realitate nu exista niciun dusman,
nimeni nu ameninta securitatea nimanui, sunt doar creatii sau emanatii pentru a
sustine, repet, colosale sume de bani, asa numitii- bani negri.
Este greu de sustinut
faptul ca niste talibani ar fi putut darama turnurile gemene din America, cu
armele lor rudimentare si sa pacaleasca vigilenta atator agentii guvernamentale
de stat care se ocupa cu “siguranta”.
Ziarele prapadesc tone de
cerneala iar hartia care provine din milioane de copaci sacrificati pentru a
indexa iluzia si mai adanc in sufletele noastre, este martora ipocriziei
acestor minti funebre. Ziarele mentin aceiasi “realitate” intarind convingerea
ca daca informatia este din mai multe surse, este si veridica.
Daca toate aceste
instrumente de control turuie la nesfarsit aceiasi realitate roza, psihicul
uman in cele din urma, nu mai poate face fata bombardamentelor zilnice cu
aceste informatii trunchiate, rasucite si bombastice si clacheaza tragand
concluzia ca asta-i realitatea.
Acesta-i realitatea indusa perfid,
dar este realitatea lor, este realitatea creatiei lor la care noi oamenii,
suntem partasi fara sa ne dam seama, de cele mai multe ori.
Jocurile si distractia
create pentru a scoate oamenii din monotonie, adancesc si mai mult prapastia
intre oameni si spiritualitate. Timpul pe care acestea il rapesc fiintei este
impotriva evolutiei si accederii catre planurile superioare ale constiintei.
Filmele alaturi de alte mecanisme
de manipulare a constiintei comune, construiesc noi modele de viata, insa, sunt
tiparele acelorasi modele pe care media in general le imprastie. Evident in tot
acest noian de informatii parvenite oamenilor pe diferite cai, exista si o
usita de scapare, un crampei de pozitivitate.
Propaganda asta nesfarsita
si cearta “alesilor” poporului, induc in eroare mult prea subrezitul psihic al
omului de rand, si asa zapacit de bombardamentul zilnic de rahat cu gust de marmelada.
In toata acesta ecuatie a
iluziei, banul si energia produsa de el, taie de la radacina posibilitatea
multora de a se ridica din “balastrul” energiilor vechi si de a cauta adevarata
esenta a vietii, in general.
Muzica, dupa cum bine stiti
este o frecventa. Pentru ca manipularea sa fie si mai profunda, mai complexa,
au modulat aceasta frecventa in niste limite care sa nu permita evadarea din
aceasta iluzie. Au creat o intreaga industrie a muzicii, care vizeaza in mod special
tinerele generatii. Au creat si “vedetele” care sa cante muzica lor, iar cand
acesti oameni si-au dat seama cu cine au de-a face au sfarsit unii tragic,
altii avand o viata de “2 lei” (nota
autorului: vezi cazul raper-ului 2 Pac, al regelui muzicii pop –Michael Jackson,
Whitney Huston si multi altii).
Stiti de la ce vine notiune
de secret? De la serviciile secrete, care sunt atat de secrete incat isi spun
pe fata ca sunt secrete. Cu ce se ocupa cu ele? Chipurile, tot cu securitatea!
In realitate serviciile secrete se ocupa cu distrugerea dovezilor istorice care
ar putea trezi Umanitatea la adevarata sa identitate. Ele se ocupa cu
musamalizarea istoriei, cu trunchiarea ei. Serviciile secrete reprezinta
entitatea care pazeste cu strajnicie aceste adevaruri ale fiintei, ale
identitatii ei divine.
Oamenii sunt fiinte
minunate, iar identitatea lor este divina, insa iluzia i-a pacalit si au crezut
ca sunt mici si neinsemnati si ca nu pot lupta cu mecanismele de dominare si
control ale Cabalistilor
Adevarul iese incet, dar
sigur la iveala si…
Continuare in partea a III-a
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentarii se accepta fara jigniri, fara atac la persoana, combateti (sau sustineti) ideea in sine, cu argumente pertinente intr-un mod constructiv, sa lasam ideile sa se bata intre ele in baza unor argumente solide ce corespund realitatii nu fictiunii, sau unor dogme primitive si perimate.
Multumesc pentru intelegere.