,,Va
fi nevoie de un fel de federație mondială. Noi toți împărtășim aceleași oceane,
respirăm același aer și trăim pe aceeași planetă fragilă. Nu putem continua cu
anarhia mondială și guvernele controlate de gangsteri.”
Benjamin Fulford
In urma prăbușirii cursei aeriene Germanwings
A-320 autoritățile încearcă să ne prezinte o variantă plauzibilă a
acestui tragic eveniment. Varianta expusă este de-a dreptul idioată. Copilotul,
un tânăr de 28 de ani a prăbușit voit avionul printr-un act de sinucidere. Adevărul
este, ca aproape întotdeauna altul, mai ales acum când conflictul dintre Est și
Vest se adâncește tot mai mult. Vă prezint informații pe care ni le pune la
dispoziție Ben Fulford, un personaj important în lupta împotriva cabalei.
Benjamin
Fulford vine cu o actualizare în urma tragicului eveniment
de prăbușire a aeronavei germane din sudul Franței .
Ministerul Apărării al Federației Ruse a luat la
cunoștință, conform rapoartelor Flotei de Nord (FN) că prăbușirea zborului
4U9525 - Germanwings din sudul Franței, în care au murit 150 de persoane
a fost "rezultatul direct" al eșuării unui test al US
Air Force cu Sistemul Zonal de Inaltă Energie cu Laser
Lichid (High Energy Liquid Laser Area Defense System) – HELLADS
- în încercarea de a doborî o țintă de reintrare în spațiul aerian, ICBM (rachetă balistică intercontinentală, n.b.),
dar care, în schimb, a distrus acest avion civil.
Bombardierul invizibil pe radar B1 folosind arma laser
Conform acestui raport al Ministerului Apărării,
Flota de Nord, care este deja în alertă completă de luptă, a fost avertizată cu
privire la acest incident, de către
submarinul de vânătoare Severomorsk, care se află în prezent
în Marea Mediterană și care a raportat că anomalii electrice atmosferice pe
scară largă au fost detectate peste sudul Franței, vestul Italiei și sud-vestul
Elveției. Zona în care aceste detecții au fost realizate de Severomorsk
- acest raport notează - se întâmplă, de asemenea, să fie în zona operațională de
luptă a Forțelor Aeriene ale SUA – Escadrila 510 - ce operează din baza aeriană
Aviano din Italia.
Curios, nota Ministerului Apărării, cu privire la aceste
anomalii care au apărut în zona de luptă a Escadrilei 510 din sudul Franței, a
venit în același interval de timp cu relatarea că un bruiaj imens al sistemelor
radar civile britanice din Manchester au obturat ecranele acestora ; aceasta a
fost confirmată ulterior de către o postare de ,,Urgență de Zbor” declarând:
"Având multe pete pe monitor, mă uit
în sus și văd un A-380 care trece pe deasupra doar singur cu BA, dar nimic pe
radar? Hm… "
https://twitter.com/FlightEmergency/media
Raportul Ministerului Apărării specifică, că
sistemele radar civile ale SUA-Marea Britanie-UE frecvent sunt ,,orbite” la
decolarea / aterizarea bombardierelor B1 (ce
încorporează tehnologia stealth, de invizibilitate radar, n.b.) iar acest
incident a fost raportat în Manchester (MAN). Probabil acesta a coincis cu
zborul în zonă a unui bombardier
strategic B1 britanic, dintre care unele sunt capabile să utilizeze sistemul HELLADS
al Forțelor Aeriene Americane.
Un raport ulterior al
Ministerului Apărării specifică faptul că structurile militare ale SUA-Marii
Britanii-UE pun în pericol frecvent zboruri civile, cu jocurile lor de-a războiul deasupra continentului, cum ar fi
anul trecut, când aproximativ 50 de avioane au dispărut temporar de pe radare
în Austria, Germania, Cehia, Slovacia între 05 și 10 iunie. Serviciile de
trafic aerian din Slovacia, în declarația lor despre această ,,orbire radar” au
recunoscut în declarația lor : "Dispariția
obiectelor de pe ecranele radar a fost conectată cu un exercițiu militar
planificat care a avut loc în diferite părți ale Europei ... al cărui obiectiv
a fost întreruperea frecvențelor de comunicare radio. Această activitate a
provocat, de asemenea, dispariția temporară a mai multor obiective pe ecranul
radar, în timp ce aeronavele au fost în contact radio permanent cu controlorii
de trafic aerian și și-au continuat zborul lor în mod normal. "
http://rt.com/news/165872-military-exercises-planes-disappearing/
Și la cât de periculoase sunt aceste jocuri occidentale
de-a războiul asupra avioanelor civile - acest raport continuă - a fost
evidențiată la 3 martie, atunci când, într-o stranie pre-simulare a acțiunii US
Air Force ce a dus ulterior la prăbușirea zborului Germanwings - 9525,
zborul Lufthansa - LH1172, un A-321 care evolua la o altitudine de zbor
obișnuită, a avut o pierdere de altitudine rapidă în câteva minute, după cum
reiese din graficele radar
http://www.airlinereporter.com/2013/05/catching-a-lufthansa-airbus-a321s-rapid-descent-live/
Ori zborul 9525 nu a mai reușit să-și redreseze
zborul descendent și s-a prăbușit în sudul Franței :
Privind foto, se văd rămășițele dezastrului foarte
mici, astfel încăt corpurile pasagerilor nu pot fi identificate, ceea ce înseamnă
că viteza avionului la impact a fost foarte mare.
Acest sistem HELLADS ar fi destinat pentru
distrugerea sateliților vechi de pe orbită, urmând ca după intrarea lor în
atmosferă să explodeze și distrugerea rachetelor balistice cu rază lungă de acțiune,
deasemenea la reintrarea în atmosferă. Cu toate acestea, experții Ministerului
Apărării în acest raport spun că sistemul
cu laser chimic, cum ar fi HELLADS care a doborât zborul Germanwings
- 9525, și aproape a prăbușit zborul Lufthansa - LH1172 din 3 martie, este de notorietate cunoscut ca fiind
extrem de dificil să vizeze obiective la distanță iar "efectele" lui
tind să se răspândească în întreaga atmosferă afectând totul în calea lui.
Iar scenariul exact care a cauzat distrugerea zborului
Germanwings
- 9525, a fost o încercare combinată a alianței occidentale pentru a
atinge o ,,țintă reintrată în atmosferă" simulând un atac cu focos nuclear
al Federației Ruse asupra lor. Acest exercițiu a utilizat o rachetă balistică
intercontinentală (ICBM) lansată luni dimineața de la o instalație a US Air
Force din California, și care regimul Obama declara că a fost un : "mesaj pentru umanitate despre capacitățile
nucleare ale Washingtonului".
Iată lansarea :
Acest "mesaj pentru lume" al lui Obama
vizează în mod direct Federația Rusă și aceasta vine după ce portavionul USS
Theodore Roosevelt a fost redus la tăcere prin tehnologia "Magrav" (pe care a făcut-o cunoscută Fundația KESHE, n.b.) într-un joc de-a
războiul acum câteva săptămâni în urmă
http://www.whatdoesitmean.com/index1853.htm
, și de asemenea dezactivarea Distrugătorului USS Donald Cook din Marea
Neagră de anul trecut (articol pe care
mulți dintre voi l-ați citit deja, n.b.)
http://burebista2012.blogspot.ro/2014/11/o-dovada-concludenta-ca-rusia-nu.html
Din păcate, acest raport arată sumbru, din aproape
37 de aeronave militare NATO care au participat la acest test de distrugere a
rachetei americane, doar un singur jet militar italian a apelat transponderul
cu codul de urgență # 7700 văzând zborul
Germanwings
- 9525 că se îndrepta spre pământ. Din informațiile lui Jim Stone
avionul civil a fost însoțit de avioane militare pe traiectul său până la
momentul intrării acestuia în cădere, după care acestea s-au întors (este ca și cum a fost însoțit spre moarte și
părăsit chiar în acel moment, n.b.)
Acum mulți piloți germani refuză să mai zboare din
cauza acestor acțiuni ale SUA de joc de-a războiul împotriva Federației Ruse,
probabil că occidentalii (piloții) știu deja adevărul despre ceea ce s-a
întâmplat cu zborul Germanwings - 9525, la fel cum li s-a spus adevărul și despre
zborul Malaysia Airlines - MH17, care a fost dovedit de fotografiile prin
satelit că a fost doborât de un avion de luptă ucrainean
http://www.mirror.co.uk/news/world-news/russia-claims-satellite-image-shows-4631625
Guvernele occidentale și serviciile lor de
informații acționează activ împotriva informațiilor din aceste rapoarte, pentru
a nu alarma cetățenii lor cu privire la schimbările planetare pe care le trăim,
din încăpățânarea lor de a susține acest sistem care le este favorabil doar celor
1% din populația globului. Cu toate acestea ființele umane au dreptul să știe adevărul. Nu
pretind să credeți ce public, dar eu, întotdeauna când un eveniment major
apare, iar mass-media ni-l prezintă într-un anumit fel, nu-l cred și încep și
caut și……găsesc ! Ceea ce vă recomand și vouă !
Sursa: http://benjaminfulfordupdate.blogspot.com/2015/03/us-laser-test-destroys-germanwings.html?spref=tw
Drum drept
spre Lumină !
Sursa:
,,Va
fi nevoie de un fel de federație mondială. Noi toți împărtășim aceleași oceane,
respirăm același aer și trăim pe aceeași planetă fragilă. Nu putem continua cu
anarhia mondială și guvernele controlate de gangsteri.”
Benjamin Fulford
In urma prăbușirii cursei aeriene Germanwings
A-320 autoritățile încearcă să ne prezinte o variantă plauzibilă a
acestui tragic eveniment. Varianta expusă este de-a dreptul idioată. Copilotul,
un tânăr de 28 de ani a prăbușit voit avionul printr-un act de sinucidere. Adevărul
este, ca aproape întotdeauna altul, mai ales acum când conflictul dintre Est și
Vest se adâncește tot mai mult. Vă prezint informații pe care ni le pune la
dispoziție Ben Fulford, un personaj important în lupta împotriva cabalei.
Benjamin
Fulford vine cu o actualizare în urma tragicului eveniment
de prăbușire a aeronavei germane din sudul Franței .
Ministerul Apărării al Federației Ruse a luat la
cunoștință, conform rapoartelor Flotei de Nord (FN) că prăbușirea zborului
4U9525 - Germanwings din sudul Franței, în care au murit 150 de persoane
a fost "rezultatul direct" al eșuării unui test al US
Air Force cu Sistemul Zonal de Inaltă Energie cu Laser
Lichid (High Energy Liquid Laser Area Defense System) – HELLADS
- în încercarea de a doborî o țintă de reintrare în spațiul aerian, ICBM (rachetă balistică intercontinentală, n.b.),
dar care, în schimb, a distrus acest avion civil.
Bombardierul invizibil pe radar B1 folosind arma laser |
Curios, nota Ministerului Apărării, cu privire la aceste
anomalii care au apărut în zona de luptă a Escadrilei 510 din sudul Franței, a
venit în același interval de timp cu relatarea că un bruiaj imens al sistemelor
radar civile britanice din Manchester au obturat ecranele acestora ; aceasta a
fost confirmată ulterior de către o postare de ,,Urgență de Zbor” declarând:
"Având multe pete pe monitor, mă uit
în sus și văd un A-380 care trece pe deasupra doar singur cu BA, dar nimic pe
radar? Hm… "
https://twitter.com/FlightEmergency/media
https://twitter.com/FlightEmergency/media
Raportul Ministerului Apărării specifică, că
sistemele radar civile ale SUA-Marea Britanie-UE frecvent sunt ,,orbite” la
decolarea / aterizarea bombardierelor B1 (ce
încorporează tehnologia stealth, de invizibilitate radar, n.b.) iar acest
incident a fost raportat în Manchester (MAN). Probabil acesta a coincis cu
zborul în zonă a unui bombardier
strategic B1 britanic, dintre care unele sunt capabile să utilizeze sistemul HELLADS
al Forțelor Aeriene Americane.
Un raport ulterior al
Ministerului Apărării specifică faptul că structurile militare ale SUA-Marii
Britanii-UE pun în pericol frecvent zboruri civile, cu jocurile lor de-a războiul deasupra continentului, cum ar fi
anul trecut, când aproximativ 50 de avioane au dispărut temporar de pe radare
în Austria, Germania, Cehia, Slovacia între 05 și 10 iunie. Serviciile de
trafic aerian din Slovacia, în declarația lor despre această ,,orbire radar” au
recunoscut în declarația lor : "Dispariția
obiectelor de pe ecranele radar a fost conectată cu un exercițiu militar
planificat care a avut loc în diferite părți ale Europei ... al cărui obiectiv
a fost întreruperea frecvențelor de comunicare radio. Această activitate a
provocat, de asemenea, dispariția temporară a mai multor obiective pe ecranul
radar, în timp ce aeronavele au fost în contact radio permanent cu controlorii
de trafic aerian și și-au continuat zborul lor în mod normal. "
http://rt.com/news/165872-military-exercises-planes-disappearing/
http://rt.com/news/165872-military-exercises-planes-disappearing/
Și la cât de periculoase sunt aceste jocuri occidentale
de-a războiul asupra avioanelor civile - acest raport continuă - a fost
evidențiată la 3 martie, atunci când, într-o stranie pre-simulare a acțiunii US
Air Force ce a dus ulterior la prăbușirea zborului Germanwings - 9525,
zborul Lufthansa - LH1172, un A-321 care evolua la o altitudine de zbor
obișnuită, a avut o pierdere de altitudine rapidă în câteva minute, după cum
reiese din graficele radar
http://www.airlinereporter.com/2013/05/catching-a-lufthansa-airbus-a321s-rapid-descent-live/
http://www.airlinereporter.com/2013/05/catching-a-lufthansa-airbus-a321s-rapid-descent-live/
Ori zborul 9525 nu a mai reușit să-și redreseze
zborul descendent și s-a prăbușit în sudul Franței :
Privind foto, se văd rămășițele dezastrului foarte
mici, astfel încăt corpurile pasagerilor nu pot fi identificate, ceea ce înseamnă
că viteza avionului la impact a fost foarte mare.
Acest sistem HELLADS ar fi destinat pentru
distrugerea sateliților vechi de pe orbită, urmând ca după intrarea lor în
atmosferă să explodeze și distrugerea rachetelor balistice cu rază lungă de acțiune,
deasemenea la reintrarea în atmosferă. Cu toate acestea, experții Ministerului
Apărării în acest raport spun că sistemul
cu laser chimic, cum ar fi HELLADS care a doborât zborul Germanwings
- 9525, și aproape a prăbușit zborul Lufthansa - LH1172 din 3 martie, este de notorietate cunoscut ca fiind
extrem de dificil să vizeze obiective la distanță iar "efectele" lui
tind să se răspândească în întreaga atmosferă afectând totul în calea lui.
Iar scenariul exact care a cauzat distrugerea zborului
Germanwings
- 9525, a fost o încercare combinată a alianței occidentale pentru a
atinge o ,,țintă reintrată în atmosferă" simulând un atac cu focos nuclear
al Federației Ruse asupra lor. Acest exercițiu a utilizat o rachetă balistică
intercontinentală (ICBM) lansată luni dimineața de la o instalație a US Air
Force din California, și care regimul Obama declara că a fost un : "mesaj pentru umanitate despre capacitățile
nucleare ale Washingtonului".
Iată lansarea :
Acest "mesaj pentru lume" al lui Obama
vizează în mod direct Federația Rusă și aceasta vine după ce portavionul USS
Theodore Roosevelt a fost redus la tăcere prin tehnologia "Magrav" (pe care a făcut-o cunoscută Fundația KESHE, n.b.) într-un joc de-a
războiul acum câteva săptămâni în urmă
http://www.whatdoesitmean.com/index1853.htm , și de asemenea dezactivarea Distrugătorului USS Donald Cook din Marea Neagră de anul trecut (articol pe care mulți dintre voi l-ați citit deja, n.b.)
http://burebista2012.blogspot.ro/2014/11/o-dovada-concludenta-ca-rusia-nu.html
http://www.whatdoesitmean.com/index1853.htm , și de asemenea dezactivarea Distrugătorului USS Donald Cook din Marea Neagră de anul trecut (articol pe care mulți dintre voi l-ați citit deja, n.b.)
http://burebista2012.blogspot.ro/2014/11/o-dovada-concludenta-ca-rusia-nu.html
Din păcate, acest raport arată sumbru, din aproape
37 de aeronave militare NATO care au participat la acest test de distrugere a
rachetei americane, doar un singur jet militar italian a apelat transponderul
cu codul de urgență # 7700 văzând zborul
Germanwings
- 9525 că se îndrepta spre pământ. Din informațiile lui Jim Stone
avionul civil a fost însoțit de avioane militare pe traiectul său până la
momentul intrării acestuia în cădere, după care acestea s-au întors (este ca și cum a fost însoțit spre moarte și
părăsit chiar în acel moment, n.b.)
Acum mulți piloți germani refuză să mai zboare din
cauza acestor acțiuni ale SUA de joc de-a războiul împotriva Federației Ruse,
probabil că occidentalii (piloții) știu deja adevărul despre ceea ce s-a
întâmplat cu zborul Germanwings - 9525, la fel cum li s-a spus adevărul și despre
zborul Malaysia Airlines - MH17, care a fost dovedit de fotografiile prin
satelit că a fost doborât de un avion de luptă ucrainean
http://www.mirror.co.uk/news/world-news/russia-claims-satellite-image-shows-4631625
http://www.mirror.co.uk/news/world-news/russia-claims-satellite-image-shows-4631625
Guvernele occidentale și serviciile lor de
informații acționează activ împotriva informațiilor din aceste rapoarte, pentru
a nu alarma cetățenii lor cu privire la schimbările planetare pe care le trăim,
din încăpățânarea lor de a susține acest sistem care le este favorabil doar celor
1% din populația globului. Cu toate acestea ființele umane au dreptul să știe adevărul. Nu
pretind să credeți ce public, dar eu, întotdeauna când un eveniment major
apare, iar mass-media ni-l prezintă într-un anumit fel, nu-l cred și încep și
caut și……găsesc ! Ceea ce vă recomand și vouă !
Sursa: http://benjaminfulfordupdate.blogspot.com/2015/03/us-laser-test-destroys-germanwings.html?spref=tw
Drum drept
spre Lumină !
Sursa:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentarii se accepta fara jigniri, fara atac la persoana, combateti (sau sustineti) ideea in sine, cu argumente pertinente intr-un mod constructiv, sa lasam ideile sa se bata intre ele in baza unor argumente solide ce corespund realitatii nu fictiunii, sau unor dogme primitive si perimate.
Multumesc pentru intelegere.