de Alex Ionescu
Acest medic din Marea Britanie a obținut, prin legea ce permite dreptul la informare, dezvăluirea a 30 de ani de secrete guvernamentale care demonstrează că experţii medicali din guvern au cunoştinţă de faptul că:
1. Vaccinurile nu sunt eficiente;
2. Vaccinurile cauzează bolile pe care ar trebui să le prevină;
3. Vaccinurile prezintă un risc considerabil pentru copii;
4. S-a complotat în vederea păcălirii publicului pentru acceptarea vaccinării;
5. S-a făcut tot posibilul să se împiedice realizarea studiilor care trebuiau să arate siguranţa vaccinurilor.
În aceste stenograme este vorba de vaccinuri care sunt utilizate şi în cazul copiilor din SUA şi din multe alte ţări, fiind obligatorii.
Pentru a avea o imagine clară asupra drumului care există între producerea unui vaccin şi administrarea sa persoanei care are nevoie de el, menţionăm că există trei verigi importante: 1) compania farmaceutică care produce vaccinul ; 2) autorităţile medicale care aprobă vaccinul pentru a putea fi folosit ; şi 3) „cuplul” medic - persoana care va fi vaccinată.
Pentru a avea o imagine clară asupra drumului care există între producerea unui vaccin şi administrarea sa persoanei care are nevoie de el, menţionăm că există trei verigi importante: 1) compania farmaceutică care produce vaccinul ; 2) autorităţile medicale care aprobă vaccinul pentru a putea fi folosit ; şi 3) „cuplul” medic - persoana care va fi vaccinată.
Dar acest drum, în loc să fie unul plin de bune intenţii, care vizează prevenirea îmbolnăvirii oamenilor prin producerea de vaccinuri de bună calitate şi sigure, a devenit un drum al înavuţirii şi al profitului financiar prin orice mijloace în detrimentul fiinţei umane care va fi vaccinată. Astfel:
1. Companiile farmaceutice susţin eficacitatea şi siguranţa vaccinurilor produse prezentând autorităţilor studii false şi conving populaţia, prin intermediul mass-media, că vaccinurile respective sunt bune (există legături clare între companiile farmaceutice şi mass-media), pentru a vinde cât mai multe vaccinuri.
2. Autorităţile nu au rigoarea necesară pentru a verifica cu atenţie studiile de eficacitate şi siguranţă – care, de fapt, nu există sau sunt măsluite – prezentate de companiile farmaceutice şi, datorită presiunilor realizate de aceste companii, nici nu mai cer studii asupra vaccinurilor respective care să fie realizate de cercetători independenţi (!).
3. Medicul promovează vaccinarea pentru că crede în „mitul” vaccinării şi nu are cunoştinţă de lipsa studiilor reale asupra vaccinurilor, iar persoana vaccinată este şi ea convinsă că trebuie să se vaccineze datorită insistenţelor medicului şi a reclamelor care abundă în mass-media şi care sunt plătite de companiile farmaceutice. Cine iese cel mai prost din acest lanţ fatidic? Persoana care se vaccinează, care mai şi plăteşte, prin intermediul asigurărilor medicale, răul care i se face! Cine iese cel mai bine? Compania farmaceutică, care se bucură de considerabile profituri financiare.
1. Companiile farmaceutice susţin eficacitatea şi siguranţa vaccinurilor produse prezentând autorităţilor studii false şi conving populaţia, prin intermediul mass-media, că vaccinurile respective sunt bune (există legături clare între companiile farmaceutice şi mass-media), pentru a vinde cât mai multe vaccinuri.
2. Autorităţile nu au rigoarea necesară pentru a verifica cu atenţie studiile de eficacitate şi siguranţă – care, de fapt, nu există sau sunt măsluite – prezentate de companiile farmaceutice şi, datorită presiunilor realizate de aceste companii, nici nu mai cer studii asupra vaccinurilor respective care să fie realizate de cercetători independenţi (!).
3. Medicul promovează vaccinarea pentru că crede în „mitul” vaccinării şi nu are cunoştinţă de lipsa studiilor reale asupra vaccinurilor, iar persoana vaccinată este şi ea convinsă că trebuie să se vaccineze datorită insistenţelor medicului şi a reclamelor care abundă în mass-media şi care sunt plătite de companiile farmaceutice. Cine iese cel mai prost din acest lanţ fatidic? Persoana care se vaccinează, care mai şi plăteşte, prin intermediul asigurărilor medicale, răul care i se face! Cine iese cel mai bine? Compania farmaceutică, care se bucură de considerabile profituri financiare.
În plus, vaccinarea este o intervenţie medicală şi ea ar trebui să aibă loc numai cu acordul deplin al părţii căreia i se va face vaccinul. Aceasta înseamnă o prezentare obiectivă a avantajelor, precum şi a riscurilor posibile celui care urmează să fie vaccinat sau părinţilor acestuia, în cazul copiilor vaccinarea trebuind să fie făcută numai cu acordul părinţilor. Ascunderea deliberată a informaţiilor faţă de părinţi, în scopul de a-i determina să se conformeze agendei „oficiale” de vaccinare, ar putea fi considerată o formă de încălcare a codului etic sau o abatere gravă. Documentele oficiale obţinute de la Ministerul Sănătăţii al Marii Britanii şi de la Comitetul de Vaccinare şi Imunizare dezvăluie faptul că autorităţile britanice de sănătate au fost implicate în astfel de practici de mai bine de 30 de ani, cu scopul de a proteja programul naţional de vaccinare.
Ca rezultat al politicii de vaccinare promovată de Ministerul Sănătăţii din Marea Britanie, mulţi copii au fost vaccinaţi fără ca părinţilor lor să li se dea toate informaţiile privind riscurile dovedite în ceea ce priveşte efectele adverse serioase ale vaccinurilor, aspecte pe care Comitetul de Vaccinare şi Imunizarele cunoștea foarte bine. Făcând acest lucru, atât Comitetul cât şi Ministerul Sănătăţii nu numai că au încălcat Ghidurile Internaţionale pentru Etică Medicală, cum ar fi Declaraţia de la Helsinki şi Codul Internaţional de Etică Medicală, dar au încălcat şi Codul de bază al practicii Medicale.
Stenogramele întâlnirilor Comitetului de Vaccinare şi Imunizare arată, de asemenea, că unii membri ai acestui comitet deţin strânse legături cu companiile farmaceutice şi că acest comitet a cooperat în mod frecvent cu fabricanţii de vaccinuri pentru crearea de strategii necesare creşterii ratei de vaccinare.
Stenogramele întâlnirilor Comitetului de Vaccinare şi Imunizare arată, de asemenea, că unii membri ai acestui comitet deţin strânse legături cu companiile farmaceutice şi că acest comitet a cooperat în mod frecvent cu fabricanţii de vaccinuri pentru crearea de strategii necesare creşterii ratei de vaccinare.
Credeţi că pentru binele oamenilor? In niciun caz! Pentru propriile lor buzunare! Unele stenograme care prezintă astfel de subiecte ce au fost puse în discuție nu trebuia să fie făcute publice, însă ele au fost dezvăluite mai târziu, prin Legea privind Libertatea de Informare (Freedom of Information Act – FOIA). Aceste şedinţe sunt denumite în stenograme ca având „confidenţialitate comercială” şi revelează o clară şi uluitoare lipsă de transparență, întrucât unele informaţii au fost şterse înainte ca stenogramele să fie eliberate în baza Legii prin care se asigură Libertatea de Informare. Aşa s-a procedat, de exemplu, cu stenograma Ședinţei referitoare la Reacţiile Adverse care au fost depistate între 1986-1992, în care numele participanţilor au fost şterse.
În rezumat, stenogramele şedinţelor dintre Ministerul Sănătăţii şiComitetul de Vaccinare şi Imunizare din perioada 1983 până în 2010 arată că:
1) În loc să reacţioneze adecvat şi să reexamineze politicile curente de vaccinare în ceea ce priveşte unele motive de îngrijorare identificate chiar de proprii investigatori, Comitetul de Vaccinare şi Imunizare nu a luat nicio atitudine, ba dimpotrivă, a diminuat sau a şters informaţiile nefavorabile despre siguranţa vaccinurilor, făcând eforturi intense de a convinge atât publicul, cât şi autorităţile că vaccinurile respective sunt sigure.
2) S-au redus în mod semnificativ criteriile contraindicaţiilor la vaccinare, în scopul măririi ratei de vaccinare, în ciuda problemelor rămase nerezolvate în ceea ce priveşte siguranţa acestora.
3) În mai multe ocazii li s-a cerut fabricanţilor de vaccinuri să facă modificări specifice pe fişele tehnice, atunci când acestea erau în conflict cu directivele oficiale în privința imunizării, făcute de Comitetul de Vaccinare şi Imunizare.
4) Pentru promovarea politicilor de vaccinare s-a pus accentul pe studii metodologice dubioase, subvenţionate de firmele producătoare, în timp ce studiile independente au fost respinse.
5) S-a ignorat în mod constant problematica siguranţei vaccinurilor, în timp ce beneficiile acestora au fost crescute în mod exagerat.
6) S-au promovat şi elaborat planuri de introducere în schemele naţionale de vaccinare pediatrică a unor noi vaccinuri care nu erau încă sigure din punct de vedere al siguranţei şi eficacității lor.
7) Cercetările în ceea ce privește siguranța vaccinurilor au fost subminate în mod activ.
8) S-a profitat în mod deliberat de încrederea şi lipsa de cunoaştere aprofundată a părinţilor în ceea ce privește vaccinarea, în scopul de a promova un „program de imunizare” nesusţinut ştiinţific, fapt care ar putea expune anumiţi copii la riscul de a dezvolta afecţiuni neurologice severe şi de lungă durată.
2) S-au redus în mod semnificativ criteriile contraindicaţiilor la vaccinare, în scopul măririi ratei de vaccinare, în ciuda problemelor rămase nerezolvate în ceea ce priveşte siguranţa acestora.
3) În mai multe ocazii li s-a cerut fabricanţilor de vaccinuri să facă modificări specifice pe fişele tehnice, atunci când acestea erau în conflict cu directivele oficiale în privința imunizării, făcute de Comitetul de Vaccinare şi Imunizare.
4) Pentru promovarea politicilor de vaccinare s-a pus accentul pe studii metodologice dubioase, subvenţionate de firmele producătoare, în timp ce studiile independente au fost respinse.
5) S-a ignorat în mod constant problematica siguranţei vaccinurilor, în timp ce beneficiile acestora au fost crescute în mod exagerat.
6) S-au promovat şi elaborat planuri de introducere în schemele naţionale de vaccinare pediatrică a unor noi vaccinuri care nu erau încă sigure din punct de vedere al siguranţei şi eficacității lor.
7) Cercetările în ceea ce privește siguranța vaccinurilor au fost subminate în mod activ.
8) S-a profitat în mod deliberat de încrederea şi lipsa de cunoaştere aprofundată a părinţilor în ceea ce privește vaccinarea, în scopul de a promova un „program de imunizare” nesusţinut ştiinţific, fapt care ar putea expune anumiţi copii la riscul de a dezvolta afecţiuni neurologice severe şi de lungă durată.
Dr. Tomljenovic explică, de exemplu, cum Comitetul de Vaccinare şi Imunizare cunoştea încă din anul 1981 faptul că vaccinul împotriva pojarului – care face parte din programul oficial guvernamental de vaccinare – poate avea ca efecte secundare afecţiuni neurologice de lungă durată şi chiar moartea. De asemenea, dr. Tomljenovic arată, având toate dovezile în acest sens, că acest Comitet de Vaccinare şi Imunizare cunoştea de foarte mult timp faptul că multe dintre vaccinurile existente în schemele de vaccinare cauzează la copii afectări permanente ale creierului și, cu toate acestea, au continuat în mod criminal să promoveze aceste vaccinuri.
Dezvăluirea informaţiilor cuprinse în aceste stenograme arată că vaccinarea este de fapt o afacere, nu o modalitate de prevenţie din cadrul sistemului sanitar. Chiar dacă ceea ce se spune despre vaccinuri intră în această categorie, a prevenirii bolilor, prin substanţele nocive pe care le conţin şi prin modul mârşav în care sunt aprobate vaccinurile, promovarea acestora se dovedeşte a fi doar suportul pentru obţinerea de mari profituri financiare.
Pentru mai multe informații puteți accesa link-ul : http://www.ecomed.org.uk/wp-content/uploads/2011/09/3-tomljenovic.pdf
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentarii se accepta fara jigniri, fara atac la persoana, combateti (sau sustineti) ideea in sine, cu argumente pertinente intr-un mod constructiv, sa lasam ideile sa se bata intre ele in baza unor argumente solide ce corespund realitatii nu fictiunii, sau unor dogme primitive si perimate.
Multumesc pentru intelegere.