Gandeste Pozitiv ... Fii Informat: Dovezi Și Mărturii - Prima Parte

Vizualizari

Etichete !

sâmbătă, 9 iulie 2016

Dovezi Și Mărturii - Prima Parte

Compilație De Dovezi Și Mărturii Despre Tehnologiile Plasmatice Magrav

Continuăm seria de articole dedicate tehnologiilor plasmatice Keshe, de această dată cu o serie de feedback-uri/mărturii/dovezi care au rezultat în urma utilizării tehnologiilor plasmatice: gansuri, pixuri de sănătate, brăţări plasmatice, comprese cu gans, bobine şi altele.
Aceste experienţe au fost împărtăşite de persoanele care au testat aceste tehnologii Keshe, pe grupurile de facebook Keshe România, în conferinţele săptămânale cu dl. Sandor, pe site-ul magrav.ro etc, iar noi am decis să împărtăşim cu dvs. entuziasmul şi mărturiile lor îmbucurătoare de însănătoşire!
Prin această acţiune, intenţionăm să păstrăm un echilibru între partea teoretică şi partea practică, dovezile şi mărturiile acestea confirmă că tehnologia plasmei, este adevărată şi reprezintă ştiinţa şi tehnologia viitorului umanităţii!
Mărturiile şi dovezile prezentate în acest articol, reprezintă doar o parte din mărturiile care au fost compilate de pe grupurile de facebook Keshe România, doar o parte din mărturiile ce le primim periodic în căsuţa de email în care oameni simpli ne mărturisesc cu entuziasm că, citez: "Băi nene, drăciile astea chiar funcţionează!"
Pentru mine personal, aceste confirmări confirma faptul că ceea ce experimentez eu şi ceea ce-am testat cu propriile cunoştinţe, au experimentat şi alţii, lucru ce mă încântă şi mă face să înţeleg, că tehnologia funcţionează cu siguranţă şi că oameni simpli au acum şansa să înţeleagă şi să reproducă, modurile în care Natura vindecă, creează abundenţă, fericire etc. Lucruri care sunt inaccesibile pentru cei mai mulţi oameni, sau chiar dacă sunt accesibile, sunt la costuri de timp, energie, sănătate foarte ridicate!
Mai jos am compilat câteva mărturii pe care le-am găsit de încredere, şi care cu siguranţă sunt numai o parte din mulţimea de rezultate care le-au obţinut persoanele care au testat tehnoologia plasmatică.
Personal, am avut şi continui să am o sumedenie de experienţe şi rezultate, unele încă îmi depăşesc nivelul de înţelegere, altele sunt uimitoare însă toate mă ajută să cresc în înţelegere şi continuă să mă uimească încontinuu!
Pe scurt, iti voi povesti nişte experienţe comice avute cu câteva din femeile mele şi care fac obiectul acestui articol. Le-am făcut nişte comprese cu gans mătuşii şi bunicii mele, şi le-am zis că trebuie ţinute vreo 10-30 minute/zi pe zona unde au dureri. Le-am explicat ceea ce sunt acele comprese cu gans şi ce fac ele, însă pe bunica n-o puteam convinge nicicum că acestea îşi fac efectul şi prin punga de plastic.
Într-un final, cu greu le-am convins că compresele nu trebuie scoase din plicul de nilon că ele au efect datorită a ceea ce sunt, chiar prin plicul de nilon. Evident, curiozitatea nu le-a dat pace iar într-un final le-au scos din pungă.
Cât timp le-au purtat în zonele cu durere (bunica avea o durere veche la glezna piciorului drept şi nu putea să urce scările decât foarte greu, iar mătuşa dureri de spate acute) în punga de nilon, acestea nu şi-au făcut efectul!
Într-un final, bunica hotărâtă scoate compresele cu gansul de CO2 din pungi, şi şi-o fixase aşa pe glezna! În câteva ore de purtat, bunicii mele i-a trecut durerea de la gleznă şi-a putut să urce scările fără nicio problemă spre marea ei surprindere!
Mătuşa mea le-a scos şi ea din plicurile de nilon, şi le-a pus pe spate care o durea foarte tare. După 20 de minute de ţinut compresele cu gans de CO2 pe spate, constată dintr-o dată că nu o mai doare spatele şi că se simte extraordinar!
Deci, ca şi concluzie, cum ai să observi şi în mărturiile de mai jos, aceste tehnologii plasmatice echilibrează zonele cu dureri de orice fel! Partea interesantă este însă că efectele acestora pot fi inhibate/întârziate de intenţiile/credinţele/emoţiile noastre! Stările plasmatice sunt într-o continuă conexiune cu stările noastre emoţionale şi metafizice! Iar acest lucru este fantastic deoarece ne arată încă o dovadă că, noi cu emoţiile noastre - care sunt şi ele câmpuri plasmatice - putem să influenţăm materia, care este ce-a mai slabă ca şi formă de vibraţie!
Primele reacții care le mai primesc de la unele persoane reticente, este că aceste efecte sunt niște efecte Placeboo! Iar răspunsul meu la fel de prompt este acesta: dacă aceste rezultate sunt efectele psihologice al placeboo-ului, să știi că sunt niște efecte placeboo a naibii de reușite și bune! Nicăieri în lumea medicală/psihologie/terapie nu s-au mai obținut așa de multe efecte placeboo la comun și continue și în condiții așa de simpliste!
Eu îi înțeleg și pe aceștia, deoarece cine nu începe să se joace cu gansurile și restul tehnologiilor plasmatice, cine nu are experiențe directe cu plasturii cu gans, va vedea în aceste rezultate fantastice tot felul de efecte ca acesta placeboo, deoarece mintea lor fără experiența directă, le va genera tot felul de iluzii! Așa lucrează mintea în lipsa experiențelor sau cunoștințelor într-un anumit domeniu!
De ce crezi că spectatorii din tribună urlă cei mai tare și sunt cei mai buni experți la fotbal? Pentru că-s în tribună și nu-s pe teren! Pe teren, jocul și viziunea este diferită și plină de necunoscute/provocări! În tribună este cald și se văd toate greșelile și oportunitățile ratate de jucători!
Partea faină a acestor mărturii, este aceea că acești oameni și-au schimbat condițiile de sănătate ei singuri, uimindu-se atât pe ei cât și pe doctorii care i-au consultat. Aici este esența și frumusețea acestei tehnologii, că avem instrumentele să ne vindecăm singuri cu costuri minime si metode banale fără să mai apelăm la complexul sistem medical de sănătate!
Și mai interesant este faptul că, mulți oameni simpli au reuși asta... Fără prea multe studii sau cercetări, doar aplicând și urmând niște pași simpli! Pentru mulți gansul sau plasma n-au nicio relevanță... Pentru cei care au făcut cunoștință cu ele, este licoarea magică tămăduitoare!
În continuare, te las cu aceste mărturii care îmi doresc să te inspire!

Dan-Marius Apsan mărturisea următoarele:
"În urmă cu zece zile am apelat la ajutorul dvs. și l-am primit. Vă pun la curent, pe cei interesați, privind motivele acestui apel și ce s-a mai întâmplat.
Maria, soția mea, avea sâmbătă, 11 iunie, de două zile dureri înfiorătoare de spate iar antiinflamatoarele prescrise de medic ( Arcoxia, Nurofen, Paracetamol) nu aveau niciun efect. Și nu mai rezista acestor dureri. Maria a trecut prin multe dureri, uneori atroce, începând cu 1978 când boala Crohn i-a atacat intestinul subțire și până în 1995 când tratamentul prescris de Valeriu Popa a făcut ca boala Crohn să intre în remisie. Din 2000 un nou val de suferințe o invadează, medicii nu găsesc nici-o explicație pentru ele, iar din 2001 boala Crohn îi atacă puternic colonul. În ultima clipă, în 2002, salvarea vine prin qigong. Din 2007 Crohnul intră aparent în remisie, dar atacă prin sindroame inflamatorii puternice, sau prin alergii – manifestări ale Crohn ca boală autoimună. Pe lângă probleme ale sistemului digestiv și a rinichilor, mai apar probleme cardiace, un diabet care avansează, dar care este încă controlabil prin regim alimentar, o slăbiciune a sistemului respirator făcând frecvent pneumonii, bronșite, ș.a. Viața Mariei în acest secol a fost o succesiune de boli și suferințe care se succed sau se suprapun, aproape fără răgaz.
Ca urmare, pentru durerile de spate apelez sâmbătă, 11 iunie, la colegii din grupul de studii Keshe România. Îmi răspunde foarte prompt dl Codarcea Vasile. Dânsul îmi pomite că îmi va trimite gans de CO2 și gans de CH3 pe care le-am și primit după câteva zile. Seara îmi dă un telefon dna Claudia Vințan, ne întâlnim a doua zi și îmi dă puțin gans de CO2. Dl Codarcea mi-a dat sfaturi binevenite privind utilizarea apei de gans, precauții de luat și unele atenționări, în baza cărora am stabilit un plan de tratament pentru 4 săptămâni.
În prima săptămână am folosit pentru băut un amestec de 5ml apă de gans de CO2 cu 2l de apă și am pregătit zilnic câte doi plasturi cu apa de gans de CO2. Plasturii i-am aplicat pe spate, de o parte și de alta a coloanei vertebrale timp de două ore, pentru vindecarea spatelui și a pneumoniei interstițiale. Apoi am pus un plasture pe piept, contra unor dureri puternice în piept dar și pentru vindecarea pneumoniei. Celălalt plasture l-am pus pe abdomen, pentru vindecarea organelor din această zonă. Când aplic plasturii, Maria îi comunică energiei plasmatice ce să rezolve în regiunea respectivă. Când bea apă, face la fel, doar că are o listă lungă de probleme de rezolvat. Duminică Maria a băut 200ml amestec de apă, luni și marți câte 800-900ml, acum a ajuns la cca 2l/zi.
În săptămâna a doua folosim pentru băut un amestec de 10ml apă de gans de CO2 cu 2l de apă și la cei doi plasturi cu apa de gans de CO2 adăugăm și puțină apă de CH3, câte un căpăcel de sticlă.
În săptămânile 3-4 vom folosi la amestec 20ml apă de gans de CO2, iar la plasturi vom adăuga puțin mai multă apă de CH3.
În săptămâna a cincea facem o pauză și la băut, și la plasturi. Apoi vom mai vedea.
Rog colegii cu experiență să facă amendamente la cele de mai sus, dacă consider că este cazul.
Am scris despre planul de tratament deoarece poate oferi unele repere pentru colegii noi.
Legat de plasturi, dl Codarcea m-a atenționat ca nu se aplică pe coloana vertebrală și nici pe cap.
Cum au decurs lucrurile:
- duminică, 12 iunie: la ora 11 începem tratamentul; până seara durerile de spate/piept se atenuează ușor
- luni: dimineața durerile au scăzut considerabil, până seara au dispărut
- marți: fără dureri; tensiune oscilantă și tahicardie, probabil datorită presiunii atmosferice fluctuante
- miercuri: în cursul nopții reapar durerile, sunt deranjante dar suportabile; până seara au dispărut
- joi: fără dureri, fără alte probleme
- vineri: dimineața și în următoarele 24 de ore are dureri
- sâmbătă: dimineața stare generală proastă, durerile se atenuează în timp și dispar seara
- duminică: fără dureri, stare bună
Rezultate:
- Nu mai are dureri insuportabile, are perioade bune fără dureri.
- Nu a luat niciun antiinflamator
- Expectorațiile pulmonare au dispărut de vineri, presupunem că pneumonia s-a vindecat, cu medicație, dar mai repede ca în alte dăți
- Somnul s-a ameliorat considerabil, nu a mai avut nopți cu insomnii îndelungate
- Nu au mai apărut/revenit alte boli/suferințe
Suntem optimiști în continuare. Urați-ne succes."












Pentru a intra în contact cu noi, marea familie Keshe România, ne găsești pe grupurile de facebook Keshe România. Am strâns deja o mulțime de materiale, experiențe, informații toate în limba română. Suntem o comunitate ce ne ajutăm și susținem reciproc!
Dacă ai un feedback/mărturie/experiență cu aceste tehnologii, ne-ar place s-o împărtășești cu noi mai jos printr-un comentariu.
De asemenea, vezi și aceste articole cu mărturii din categoria sănătate:

Vindecarea Ulcerului La Stomac Cu Apă De GANS

Vindecarea Arsurilor Și Refacerea Oaselor Rupte Cu Ajutorul Plasmei

Vindecarea Fizică Și Emoțională Cu Plasmă

Vindecarea Sabrinei De Artrită Reumatoidă

Aplicații Nano Și Gans Pentru Sănătate

Schimbarea Condiției Cancerului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii se accepta fara jigniri, fara atac la persoana, combateti (sau sustineti) ideea in sine, cu argumente pertinente intr-un mod constructiv, sa lasam ideile sa se bata intre ele in baza unor argumente solide ce corespund realitatii nu fictiunii, sau unor dogme primitive si perimate.
Multumesc pentru intelegere.