Prima Lecție Destinată Copiilor Despre Cum Funcționează Universul?
Începem o nouă categorie de lecţii şi studii a tehnologiilor plasmatice Keshe, destinate în special copiilor, dar cu siguranţă, şi nouă adulţilor ne vor prinde bine explicaţiile dlui. Keshe.
La finele anului 2014, dl. Keshe a început odată cu conferinţele şi studiul plasmei online la nivel mondial, şi o serie de seminarii explicative destinate copiilor.
În acest articol, vom începe cu prima lecţie video pe care dl. Keshe a ținuto pentru copii, în 04.10.2014. Aşadar, el începe cu începutul: Cum Funcţionează Universul?
Evident, toţi ne-am întrebat la un moment dat şi continuăm să ne întrebăm, ce este şi cum funcţionează Universul?
Îmi amintesc că, copil fiind, ieşeam în nopţile de vară şi admirăm splendoarea cerului, ore întregi. Mintea mea de copil, nu reuşea să înţeleagă acea splendoare, a mii şi mii de lumi care roiesc în jurul a mii şi mii de stele...
Ce este dincolo de aici? Cum este în acele lumi? Cum se ajunge acolo? Cum funcţionează toate? Ce forţă le dirijează? Numai puţine din întrebările care îmi bulversau mintea mea de copil şi al cărui răspuns doream cu ardoare să-l aflu.
Se pare că şi dl. Keshe ca de altfel, majoritatea copiilor, trec prin această etapă în copilăria lor: curiozitatea de-a afla cum funcţionează lucrurile, Natura, Universul!
Dar, dl. Keshe se pare că a găsit răspunsul la toate aceste întrebări, în special la aceasta: Cum Funcţionează Universul? Iar răspunsul său este simplu, Magnetismul!
În acest filmuleţ scurt, dl. Keshe le explică copiilor că totul în Univers funcţionează şi se bazează pe magnetism! Magnetismul în Univers, este coloana vertebrală a creaţiei! Nimic nu poate exista fără magnetism! Însă, nu toate câmpurile magnetice din Univers sunt ca aceste câmpuri pe care le ştim la magneţi. Ele sunt de intensităţi şi forţe diferite!
El se foloseşte de nişte inele de magneţi exact ca în această lecţie scurtă, şi explică cum, asemănător acelor magneţi inelari care se atrag şi se resping, aşa funcţionează totul în Univers!
Totuşi, el le atrage atenţia copiilor şi părinţilor care îi învaţă pe copii ştiinţele plasmatice, că magneţii plăti nu sunt un exemplu bun de dat pentru a explica ce este plasma şi cum funcţionează Universul.
Pelcand de aici, el ne explică de ce fizicile noastre sunt false şi departe de adevăr. Asta deoarece, plasmele în Univers sunt sferice/toroidale... În Univers, nu există nimic plat cum sunt câmpurile unor magneţi plaţi, ci totul este sferic!
Dl. Keshe le explică copiilor ce este plasma, folosind analogia cu oul. El explică care este diferenţa dintre materie (plasma tare) şi plasmă, folosind două ouă: unul cu coajă tare care reprezintă materia, şi un ou care a fost ţinut în oţet şi căruia i s-a dizolvat coaja, şi care a devenit foarte elastic fiind comparat cu plasma care este moale şi elastică.
El le mai explică copiilor că dincolo de orice coajă/piele/scoarță sau strat rigid, se află întodeauna plasma!
Gălbenușul este acel nucleu/sursă/acea plasmă primordială cu câmpuri/forţe, albusul este starea de tranziţie a câmpurilor din nucleu iar coaja/pielea/scoarţa este punctul unde acele câmpuri formează partea fizică a plasmei, unde acestea încetează sau se rotesc tot mai lent.
Practic, chiar dacă vorbim de un ou, fruct, magnet sferic, planetă sau galaxie, tiparul este acelaşi: plasma se află întodeauna în centru, fiind punctul de dezvoltare/extindere/mişcare/protecţie a formei fizice care o găzduieşte!
El le mai explică copiilor cum ia naştere un lucru, formă, fiinţă în Natură şi-n Univers! Milioane de plasme mici care se unesc formează atomii care la rândul lor se unesc milioane şi formează vegetaţia, animale, oameni, scoarţa terestră, apele, planetele, sorii şi galaxiile!
El mai explică că în Univers totul este mişcare şi că niciodată aceasta nu încetează, deoarece ce iese dintr-o plasmă (formă sferică) o alimentează pe cealaltă şi tot aşa. În acest fel, plasmele sunt mereu în mişcare!
Dl. Keshe mai foloseşte un exemplu foarte simplu pentru a le explica copiilor cum se întâmplă toate acestea în Univers.
Casa unde copii locuiesc, este nucleul iar distanţa pe care aceştia o parcurg până la şcoală este timpul de tranziţie a plasmei, iar şcoala sau parcul sau orice alt loc unde se întâlnesc mai mulţi copii, este locul unde mai multe plasme formează diferite conglomerate plasmatice: ou, frunză, copac, maşină, măr, planetă, stea etc.
De asemenea, el le mai explică copiilor cum apar culorile, în funcţie de interacţiunile ale câmpurilor plasmelor. Tot aici, dl. Keshe le explică că şi lumina este o rezultantă a interacţiunii câmpurilor plasmatice, anume, a fricţiunii a două sau mai multe câmpuri - deoarece interacţiunea dintre plasme este întodeauna la nivelul câmpurilor!
El explică aceasta folosindu-se de analogia cu forma unui vortex, unde pe braţele exterioare ale acestuia, mişcarea câmpurilor este tot mai lentă şi aici apare: materia/coaja/scoarţa/pielea. Practic, plasma devine tangibilă - materială!
Dl. Keshe încheie lecţia destinată copiilor, cu un semnal de alarmă adresat părinţilor şi profesorilor.
"O lungă perioadă de timp am crezut că pământul este plat, la fel de eronat gândim şi despre magneţi şi câmpurile acestora. Magneţii nu sunt plăti şi nici câmpurile acestora nu sunt plate!
Totul în Univers este sferic inclusiv câmpurile plasmelor! Ca atare, adevăraţii magneţi sunt sfere şi nu sub formă de monezi plate! Odată ce vom înţelege aceasta, copii vor învăţa nişte fizici corecte şi care explică într-un mod corect felul de funcţionare al Universului!"
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentarii se accepta fara jigniri, fara atac la persoana, combateti (sau sustineti) ideea in sine, cu argumente pertinente intr-un mod constructiv, sa lasam ideile sa se bata intre ele in baza unor argumente solide ce corespund realitatii nu fictiunii, sau unor dogme primitive si perimate.
Multumesc pentru intelegere.