Gandeste Pozitiv ... Fii Informat: Schimbarea incepe cu Noi

Vizualizari

Etichete !

joi, 9 iunie 2016

Schimbarea incepe cu Noi



Eu sunt Iubire,
Tu ești Iubire,
El / Ea este Iubire,

               Noi suntem Iubire,
               Voi sunteți Iubire,
               Ei / Ele sunt Iubire


Noi toti suntem Unu





In dorul meu de Dumnezeu



“In dorul meu de Dumnezeu
Te-am cautat mereu, mereu,
Dar lumea toat-am colindat,
Si-n sanul ei nu Te-am aflat.

......... continuarea poeziei pe link-ul de mai jos


Fii tu schimbarea pe care vrei s-o vezi în lume!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii se accepta fara jigniri, fara atac la persoana, combateti (sau sustineti) ideea in sine, cu argumente pertinente intr-un mod constructiv, sa lasam ideile sa se bata intre ele in baza unor argumente solide ce corespund realitatii nu fictiunii, sau unor dogme primitive si perimate.
Multumesc pentru intelegere.