Gandeste Pozitiv ... Fii Informat: MAREA INVOCARE CRISTICA DE ELIBERARE COMPLETA

Vizualizari

Etichete !

luni, 21 mai 2018

MAREA INVOCARE CRISTICA DE ELIBERARE COMPLETA




ORDON !!!:

  Eu sunt suflet complet liber divin si ma completez cu spiritul meu, ma completez cu ADN  meu, ma completez cu mintea mea, ma completez cu corpul meu intr-un unic nucleu de constiinta.
    Eu sunt sufletul complet al nucleului meu de constiinta, in deplina facultate a dreptului divin spiritual  si in deplina facultate a liberului arbitru ORDON:
  Arestarea, dizolvarea, transmutarea, oricarei entitati ostile si parazitare din interiorul si dinafara mea, care violeaza sufletul meu, spiritul, ADN-ul, mintea si corpul meu.
   Eu sunt sufletul complet al nucleului meu de constiinta.
    Activez toate straturile ADN-ului meu.
  Activez structura mea celulara cristalina, cristica, pura, necontaminata, perfecta !
  Activez toata memoria akashica, glanda mea pineala si tot nucleul constiintei mele interdimensionale!
   Activez toate talentele si puterile mele umane si divine !

  Eu, sufletul complet al nucleului meu de constiinta
 ORDON :
distrugerea si retragerea tuturor implanturilor si limitarilor in toate corpurile mele fizice si subtile!
  ORDON: anularea tuturor voturilor trecute si prezente, contractelor si sentintelor pentru experimentare la non constiinta
  Eu sunt sufletul complet al nucleului meu de constiinta si in deplina facultate a dreptului divin spiritual si in deplina facultate a liberului arbitru, ma declar LIBER(A), si in deplina mea putere interdimensionala inalt fiinta mea cristica superioara, fiinta divina nemuritoare in constiinta sufletului meu etern !
   ORDON: ca toate acestea se implinesc incepand de acum pentru totdeauna si pentru eternitate!
   ORDON: ca toate  acestea se implinesc incepand de acum pentru totdeauna si pentru eternitate!
   ORDON: ca toate acestea se implinesc incepand de acum pentru totdeauna si pentru eternitate!

Invocarea este tradusa de Marcela Marin din italiana si apartine lui Giovanni Strangis. Se recomanda sa se faca 30 de zile, dimineata si seara.


Sursa: https://www.facebook.com/marcela.marin.16503

2 comentarii:

Comentarii se accepta fara jigniri, fara atac la persoana, combateti (sau sustineti) ideea in sine, cu argumente pertinente intr-un mod constructiv, sa lasam ideile sa se bata intre ele in baza unor argumente solide ce corespund realitatii nu fictiunii, sau unor dogme primitive si perimate.
Multumesc pentru intelegere.