Gandeste Pozitiv ... Fii Informat: Astazi aleg abundenta, prosperitatea si bogatia

Vizualizari

Etichete !

duminică, 6 noiembrie 2016

Astazi aleg abundenta, prosperitatea si bogatia


hackerii-ofera-20-000-de-euro-pentru-userul-si-parola-de-la-seviciu-cine-poate-primi-banii_size1



Un set de afirmatii pentru PROSPERITATE

Sa va fie de folos



…Astazi aleg abundenta, prosperitatea si bogatia…    


…Sunt gata sa integrez aceasta abundenta, prosperitate si bogatie in intregime, in fiinta mea…


…Sunt gata sa fac aceasta schimbare de perceptie a bunastarii, la nivelul mintii…


…Imbratisez aceasta schimbare in minte, trup si suflet…


…Banii sunt un Dar Divin, o rasplata divina…


….Iubesc ceea ce fac, muncesc cu placere, iar banii vin cu usurinta in viata mea…


….Banii sunt energie. Eu sunt energie si atrag chiar acum banii in viata mea…


…Sunt gata pentru un nivel mai ridicat al abundentei…


…Imi dau voie sa simt …PROSPERITATEA …

ABUNDENTA si BOGATIA ….in propria-mi viata…



Sursa: http://www.luminasufletuluitau.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii se accepta fara jigniri, fara atac la persoana, combateti (sau sustineti) ideea in sine, cu argumente pertinente intr-un mod constructiv, sa lasam ideile sa se bata intre ele in baza unor argumente solide ce corespund realitatii nu fictiunii, sau unor dogme primitive si perimate.
Multumesc pentru intelegere.