Gandeste Pozitiv ... Fii Informat: Gândeşte Pozitiv! Fericirea ta depinde de ceea ce GÂNDEŞTI!

Vizualizari

Etichete !

duminică, 14 ianuarie 2018

Gândeşte Pozitiv! Fericirea ta depinde de ceea ce GÂNDEŞTI!


„Adu-ţi aminte că fericirea ta NU depinde de ceea ce eşti sau de ceea ce ai. Ea depinde de ceea ce GÂNDEŞTI.”

— Dale Carnegie —



Sursa: http://cameliaserban.ro/2017/12/04/gandeste-pozitiv-fericirea-ta-depinde-de-ceea-ce-gandesti-3/


Mintea ta este asemeni unei Grădini! 🙂

În ea există şi flori dar şi buruieni. Pentru a avea o grădina frumoasă, trebuie să alegi să faci curat în grădină, să rupi buruienile şi să plantezi în locul lor cât mai multe flori!

La fel şi cu MINTEA TA. Pentru o viaţă frumoasă este nevoie să „rupi” gândurile negative din ea şi să plantezi cât mai multe pozitive!

Pentru a trăi frumos este esenţial să-ţi antrenezi MINTEA să gândescă POZITIV!

ALEGE să NU le dai prea mare importanţă gândurilor tale negative!

Conştientizează că sunt doar nişte gânduri şi lasă-le să plece fără a le permite să-ţi influenţeze STAREA. Pentru a nu-ţi influenţa STAREA, este necesar să NU insişti pe gândurile negative, ci doar să le OBSERVI şi să le laşi să plece, apoi să plantezi în locul lor gânduri frumoase, pozitive!

Brian Tracy spunea:

„Modul în care GÂNDEŞTI despre TINE şi despre VIAŢA ta determină aproape tot ceea ce ŢI SE ÎNTÂMPLĂ. Responsabilitatea ta PRINCIPALĂ e să preiei întregul control asupra GÂNDIRII tale şi să îţi menţii CUVINTELE şi GÂNDURILE focalizate EXACT asupra lucrurilor pe care le VREI CU ADEVĂRAT. Simultan, trebuie să REFUZI să te gândeşti la cele pe care NU ţi le doreşti. Această formulă simplă reprezintă CHEIA sănătăţii, a fericirii şi a prosperităţii personale!”

Pentru a plantă în Mintea ta cât mai multe gânduri POZITIVE, e necesar să te FOCUSEZI pe tot ce e pozitiv (filme, cărţi, articole motivaţionale, să alegi în viaţa ta cât mai mulţi oameni pozitivi de la care ai ce învăţa etc.) şi să te ţii departe de negativitate (ştiri negative, filme şi muzică deprimantă, emisiuni negative şi inutile educaţiei tale, oameni negativişti etc.)!

Cu cât îţi vei concentra MINTEA pe pozitiv, cu atât ea se va îndrepta încet încet, singura spre POZITIV!

Aşadar, pentru o viaţă frumoasă, fii foarte ATENT la ceea ce GÂNDEŞTI şi începe să lucrezi la ANTRENAREA MINŢII tale în direcţia pozitivă.



Îţi recomand următorul EXERCIŢIU:

Schimbă „NU POT” din mintea ta, cu „EU POT orice şi VOI REUŞI în tot ce îmi propun!”

Schimbă „eu nu am NOROC” cu „sunt un mare norocos pentru că sunt INTELIGENT şi nu cred în noroc, ci mai degrabă ŞTIU că norocul ŢI-L FACI SINGUR”!

Schimbă „pe mine nu mă iubeşte nimeni” cu „mă iubesc pe mine însămi şi mă iubesc exact oamenii potriviţi şi de care am cu adevărat nevoie în viaţa mea”!

Schimbă „eu sunt urât, gras, neatrăgător, lipsit de farmec etc.” cu „sunt frumos, minunat, atrăgător şi mă iubesc şi mă accept pe mine însămi exact aşa cum sunt”!

Schimbă „eu sunt sărac” cu „sunt un om bogat, pentru că am capacităţi minunate pe care le voi folosi pentru a-mi îndeplini visele şi pentru a-mi crea viaţa pe care mi-o doresc”!

Schimbă „viaţa e nedreaptă cu mine şi-mi dă lovituri peste lovituri” cu „viaţa este minunată şi îmi dă tot mereu lecţii pentru a mă învăţa să devin mai puternic şi mai minunat”!

Pentru o viaţă mai fericită şi mai frumoasă, schimbă-ţi modul greşit şi negativ de a gândi, precum şi credinţele foarte greşite pe care le ai în Mintea ta!

Înlocuieşte toate gândurile şi credinţele negative pe care le ai, cu varianta lor pozitivă şi apoi observă cum te simţi şi cum se vede viaţa ta!

Te simţi mult mai bine? Viaţa ta prinde un alt contur şi pare mult mai frumoasă?

Sunt sigură că da !

Aşadar, NU mai pierde timpul cu CREDINŢELE şi GÂNDURILE tale foarte greşite, ci începe chiar de ACUM să faci schimbarea necesară în MINTEA ta şi astfel, în timp, vei putea observa cum viaţa ta va deveni tot mai minunată!

Nu este uşor, dar nici foarte greu, însă cu multă muncă sunt sigură că vei reuşi! Tot ce ai nevoie, e VOINŢA de a face această schimbare în gândurile şi în credinţele tale greşite şi astfel sunt sigură că vei şi reuşi!


de Camelia Șerban

~ Fragment din Cartea mea  DĂ-ŢI ŞANSĂ LA O NOUĂ VIAŢĂ ~

Cartea DĂ-ŢI ŞANSĂ LA O NOUĂ VIAŢĂ poate fi comandata la tel 0735640840 sau direct de AICI


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii se accepta fara jigniri, fara atac la persoana, combateti (sau sustineti) ideea in sine, cu argumente pertinente intr-un mod constructiv, sa lasam ideile sa se bata intre ele in baza unor argumente solide ce corespund realitatii nu fictiunii, sau unor dogme primitive si perimate.
Multumesc pentru intelegere.