Gandeste Pozitiv ... Fii Informat: Iubirea nu inseamna suferinta. Cum sa ai o relatie fericita

Vizualizari

Etichete !

joi, 23 martie 2017

Iubirea nu inseamna suferinta. Cum sa ai o relatie fericita






Am auzit foarte multi oameni spunand “eu nu mai vreau sa iubesc”, “imi e mai bine singur”, “n-am nevoie de nimeni in viata mea”, concluzii la care si eu am ajuns, la un moment dat, in viata mea. 


In urma cu cativa ani, am participat la un curs foarte interesant, “opening to the heart”, iar la acest curs partea practica s-a centrat foarte mult pe inima noastra, pe sentimente. La final, am trait foarte multe emotii, devenisem foarte sensibila, ceea ce e normal dupa un astfel de curs. Insa, la momentul respectiv nu stiam asta. Drept pentru care m-am dus la facilitatorul cursului sa-l intreb ce se intampla. Si mi-a raspuns foarte simplu: “Ti-ai deschis inima si simti totul la o alta intensitate. Acum esti vulnerabila.”


Total nemultumita de raspunsul ei, i-am spus ca am cheltuit foarte mult timp si bani tocmai ca sa ajung sa nu ma mai afecteze nimic, nu voiam sa fiu sensibila si vulnerabila si am rugat-o sa-mi spuna ce trebuie sa fac, sa ajung iar la starea de dinainte de curs.


Importanta unei inimi deschise 


Cu un zambet foarte cald, s-a uitat la mine si mi-a raspuns: “Cu totii ne inchidem inima pentru ca suntem raniti la un moment dat in viata noastra si nu ne mai dorim sa se intample asta. Consideram ca vulnerabilitatea ne face slabi si ca ne poate aduce numai suferinta. Atata vreme cat ai inima deschisa, e adevarat ca poti sa fii ranit, dar cu siguranta poti sa si primesti iubire. Daca inima ta este inchisa, nimic nu te raneste, dar nici nu intra nimic pe acolo, inclusiv dragostea”, mi-a raspuns facilitatorul.


Cuvintele ei au avut un mare impact asupra mea, pentru ca am realizat ca toti ne dorim sa nu mai suferim, dar in acelasi timp vrem sa fim iubiti fara sa ne deschidem inima. Si, asa cum mi-a spus si ea: “cum poate cineva sa intre pe o usa pe care noi nu doar ca o inchidem ci o si incuiem?”


Multa vreme am crezut ca vulnerabilitatea ne face slabi, neputinciosi si deloc atractivi. Insa, dupa multa munca cu mine si multe procese de autocunaostere am inteles ca vulnerabilitatea este cea mai atractiva, frumosa si sexy parte atat la o femeie, cat si la un barbat.


Niciun barbat nu-si doreste sa fie cu o superwoman, cu o femeie care nu are niciodata nevoie de nimic, care poate sa faca orice lucru singura, o femeie care se transforma, cumva, intr-un barbat. Si spun asta pentru ca, in ziua de azi, vad foarte multe femei, asa cum am fost si eu foarte multi ani: independente, pragmatice, fara nevoi, cu o incapacitate imensa de a sti sa primeasca si de a sti sa ceara…. atribute specifice barbatilor.


In timp, am inteles ca atributele unei femei: empatia, dragostea, intelegerea, compasiunea, toate acestea o fac pe ea mai puternica si mai atractiva in ochii unui barbat.


Intalnirea cu Andrada Dan


De curand, am intalnit-o pe Andrada si am aflat povestea ei. Mama devotata, femeia de cariera, cu un job foarte bine platit si o casnicie de invidiat. Insa, atat de nefericita. Nemultumita cu viata ei, cu job-ul, in pragul unui divort, cu doi copii mici care depindeau in totalitate de ea, Andrada simtea ca ajuns la capatul puterilor. Si atunci a inteles ca trebuie sa faca o schimbare in viata ei.


Au urmat mai multe scoli internationale de coaching, printre care o scoala de relatii, cu un trainer celebru de relatii si life coaching – Rori Raye. In prezent, Andrada este life coach, iar misiunea ei este sa ajute femeile sa se elibereze de griji, sa invete sa aiba incredere in ele, sa fie implinite si sa aiba relatii de iubire fericite. “Cine altcineva sa iti explice puterea feminina decat o femeie care si-a accesat puterea feminina? In plus, cine stie mai multe despre relatii, barbati si feminitate, decat o femeie care era sa piarda totul, care a studiat relatiile, iubirea si a invatat sa fie fericita, care este sotie, mama, si care a aplicat in viata ei propriile sfaturi despre relatii”, spune Andrada.


Sursa: http://www.andreearaicu.ro/blog/cum-poti-sa-ai-o-relatie-fericita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii se accepta fara jigniri, fara atac la persoana, combateti (sau sustineti) ideea in sine, cu argumente pertinente intr-un mod constructiv, sa lasam ideile sa se bata intre ele in baza unor argumente solide ce corespund realitatii nu fictiunii, sau unor dogme primitive si perimate.
Multumesc pentru intelegere.